اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان بروجرد خبر داد

3700 ورزشکار بروجردی در یک سالن ورزشی

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد 3 هزار و 700 بانوی ورزشکار وجود دارد، اما تنها یک سالن ورزشی ویژه بانوان موجود است.

3700 ورزشکار بروجردی در یک سالن ورزشی

فرشته ظهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: 33 هیئت ورزشی بانوان در این شهرستان فعال و سه هزار و 700 ورزشکار به صورت سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک بانوی ورزشکار این شهرستان به نام سکینه کشوری در تیم ملی والیبال نشسته در حال فعالیت است.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد، نبود اسپانسر جهت حمایت مالی از ورزشکاران را یکی از مشکلات اساسی ورزش بانوان بروجرد دانست و بیان داشت: نبود اسپانسر مالی، عدم حمایت کارخانجات و شرکت‌‌ها از ورزش بانوان و نبود تخصیص اعتبارات، از جمله مشکلات اساسی ورزش بانوان این شهرستان است.

ظهرابی ادامه داد: از بین 33 هیئت ورزشی بانوان در سطح این شهرستان، هیئت‌های والیبال، آمادگی جسمانی و ایروبیک، بسکتبال، بدمینتون، رزمی، کاراته، تکواندو و کوهنوردی از جمله هیئت‌های فعال شهرستان بروجرد هستند.

وی در خصوص ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان در سطح شهرستان نیز گفت: دو ایستگاه در پارک‌های مادر و یاد بود، فعال است، البته ممکن است، گروه‌های دیگری نیز به صورت دسته جمعی به فعالیت ورزشی بپردازند.  

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد در خصوص برنامه‌های لازم برای گسترش ورزش بانوان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌‌های آموزشی، دوره‌‌های توجیهی و کلاس‏‌های بازآموزی جهت ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران از جمله اقدامات لازم برای هیئت‌‏های مختلف ورزشی است.

این مسئول در پایان متذکر شد: در خصوص راهکارهای جذب بانوان به ورزش‏های همگانی به منظور ارتقاء سطح سلامت این قشر از جامعه، برگزاری ورزش‌های مختلف صبحگاهی در اماکن سرپوشیده و شرکت دادن بانوان در پیاده‌روی‌های صبحگاهی را از جمله این موارد برشمرد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول