اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری و داور بین‌المللی

محفل انس با قرآن در زاهدان برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت رسول محمدمصطفی(ص) و ولادت امام جعفرصادق (ع) با حضور قاری و داور بین‌المللی منصور قصری‌زاده و جمعی از قاریان برجسته شیعه و سنی استان سیستان وبلوچستان محفل انس با قرآن کریم در مسجد المهدی(عج) زاهدان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، منصور قصری‌زاده امشب در جمع قاریان و مردم زاهدان، اظهار داشت: علاقمندی والدین در خانواده مهم‌ترین عامل در تشویق فرزندان به حفظ قرآن است، هرچه والدین با قرآن انس بیشتری داشته باشند در تشویق این موضوع موفق‌تر خواهند بود.

قاری بین‌المللی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نباید فرزندان خود را به حفظ یا قرائت قرآن مجبور کنند باید بررسی کنند فرزندانشان در چه زمینه هنر قرآنی استعداد دارند و آن را تقویت کنند.

وی بیان داشت: شاید هر کسی نتواند قاری قرآن شود و خداوند متعال  نعمت صوت قرائت را به هرکسی عطا نکرده است، اما هرکسی با تلاش می‌تواند حافظ قرآن شود.

قصری‌زاده در پایان یادآور شد: حفظ قرآن نیازمند چهار اصل مهم توکل به خدا،مصمم بودن، پشتکار و برنامه‌ریزی است که هر بنده‌ای می‌تواند کلام وحی را حفظ و تبلیغ کند.

انتهای پیام/‌75004/ذ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول