اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان چرام

دورنمای شبکه بهداشت و درمان چرام ترسیم شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام در اولین روز انتصاب خود، دورنمای شبکه بهداشت و درمان چرام را ترسیم کرد.

دورنمای شبکه بهداشت و درمان چرام ترسیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، مسعود احتشامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود به‌عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه دورنما به فعالیت‌های ما جهت می‌دهد، اظهار کرد: دورنمایی که ما در نظر می‌گیریم در واقع ایده‌آلی است که در شبکه بهداشت و درمان چرام به دنبال آن بوده و در قالب آن در نظر داریم به مشتریان خود که مردم هستند، ارائه خدمت کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام در ادامه اضافه کرد: دورنمای ما توفیقی از آینده ما است به این معنا که ما در آینده می‌خواهیم چه سازمانی و چه شبکه بهداشت و درمانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که نباید اهداف و آرمان‌هایی را که دستیابی به آن‌ها بسیار مشکل است را مد نظر قرار دهیم، گفت: در این صورت روحیه افراد در سازمان ما کاهش پیدا می‌کند، دورنمای مطلوب آن است که افراد و کارکنان را تشویق و برانگیخته کند تا تلاش و کار مضاعف انجام دهند.

این مسئول، تصریح کرد: ما در شبکه بهداشت و درمان چرام بر آن هستیم که در حیطه بهداشت و درمان و به ویژه درمان سطح یک با ارتقای کمی و کیفی چارت‌ها با عدم بهبود شاخص‌های بهداشتی تا پایان سال 95 الگوی نظام سلامت استانی باشیم.

احتشامی با بیان اینکه رسیدن به چنین دورنمایی با یک مدیریت سنتی و کلاسیک امکان‌پذیر نخواهد بود، یادآور شد: بر مبنای این دورنما ما رسالت و ماموریتی داریم که مجموعه شبکه بهداشت و درمان چرام جهت ارائه خدمات بهداشتی از طریق نظام شبکه با محوریت پیشگیری تلاش خواهیم کنیم بالاترین سطح خدمات را در مناسب‌ترین زمان ارائه دهیم.

وی با اشاره به حیطه درمان سطح یک، بر پیگیری آن منطبق بر برنامه دانشگاه تاکید کرد و عنوان داشت: دستیابی به همچین اهدافی تنها با تکیه بر اصول مراقبت‌های بهداشتی اولیه که شامل عدالت اجتماعی، همکاری بین بخشی و مردمی و استفاده از تکنولوژی مناسب، امکان‌پذیر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام امکان‌پذیر بودن این دورنما را با توجه به ویژگی‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی منطقه دانست و گفت: تنها با تحلیل وضعیت موجود می‌توانیم اولویت‌ها را شناسایی کرده، مشکلات را پیدا کرده و در جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.

احتشامی با اشاره به وضعیت کنونی نظام سلامت و مشکلات آن، خاطرنشان کرد: سازمان نظام بهداشت، تعریف جامعی از سلامت دارد که طبق آن سلامت عبارت است از، احساس رضایت کامل جسمی، روانی و اجتماعی.

این مسئول متذکر شد: نظام سلامت فقط شامل نظارت بر بهداشت نیست، بلکه مردم، وزارت بهداشت و همه سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش، جهاد سازندگی، جهاد پزشکی، محیط زیست، آب و فاضلاب در نظام بهداشت دخیل هستند.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول