اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقویت پست‌های قرنطینه‌ دام

1737 راس دام غیر‌مجاز در‌ کرمان کشف شده است‌

رئیس اداره قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: با تقویت پست‌های قرنطینه طی سال جاری یک هزار و 737 راس دام غیر‌مجاز در استان کرمان کشف شده است.

1737 راس دام غیر‌مجاز در‌ کرمان کشف شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی رفیعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهکارهای قرنطینه دام در این شهرستان اظهار داشت: طی سال جاری بیش از 500 راس دام غیر‌مجاز در محورهای ورودی‌ شهرستان سیرجان کشف شد.

وی ادامه داد: شهرستان سیرجان با توجه به محورهای متعدد ورودی توانسته است در عملکرد قرنطینه و تعامل با دستگاه‌های ذیربط در انجام ماموریت مقام اول استان را کسب کند.

رفیعی تصریح کرد: استان کرمان و گستردگی خاص آن که منتهی به استان‌های مرزی کشور است، دارای مشکلات متعدد قاچاق دام و ورود دام‌های غیرمجاز است.

این مسئول متذکر شد: با تقویت پست‌های قرنطینه دام، ‌سال جاری 220 راس دام سنگین و یک هزار و 517 راس دام سبک غیر‌مجاز کشف شده است.

رئیس اداره قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان کرمان از شهروندان درخواست کرد تا با مشارکت همیشگی هرگونه موارد مشکوک در انتقال دام را به ادارات دامپزشکی محل سکونت خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/80015/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول