اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر بردخون خبر داد

افتتاح ترمینال مسافری شهر بردخون در دهه فجر

دبیر ستاد دهه فجر بردخون از افتتاح ترمینال مسافربری شهر بردخون در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح ترمینال مسافری شهر بردخون در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه ظهر امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر بردخون گفت: دهه فجر امسال باشکوه خاصی در منطقه گرامی داشته خواهد شد و برنامه‌های زیادی در بخش اجرا می‌شود که یادآور روزهای حماسه و خون خواهد بود و تلاش می‌شود خاطرات شیرین ایام پیروزی انقلاب در اذهان مردم زنده شود.

وی افزود: جلسات و هماهنگی‌هایی با ادارات و نهادها صورت گرفته و کمیته‌های تبلیغات، پشتیبانی، ورزشی، انتظامات، روستاها، کشاورزی و کارگری، بانوان و دانش‌آموزی و فرهنگیان در منطقه تشکیل شد و برنامه‌هایی برای اجرا در این ایام تهیه شده است.

وی با تشریح به برنامه‌ها گفت: در ایام دهه فجر برنامه‌هایی نظیر نواختن زنگ انقلاب، دیدار مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر با امام جمعه، ویژه برنامه‌های دهه فجر در شهر و روستاها، نمایشگاه کتاب، مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، یادواره شهدای روستای شهنیاء، نمایشگاه نقاشی، جشنواره غذاهای محلی، نمایشگاه کاریکاتور، همایش تشکل‌های دانش آموزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اجرا می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر بردخون ادامه داد: همچنین در دهه فجر شاهد افتتاح باشگاه وزنه‌برداری، ساختمان پایگاه مقاومت ابوذر غفاری روستای آبکش، کارگاه بازیافت پسماند خشک روستای شهنیاء، ترمینال مسافربری شهر بردخون و آغاز عملیات پارک کودک روستای شهنیاء و خیابان کشاورز شهر بردخون خواهیم بود.

بخشدار بردخون نیز گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و  بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

مسعود محمدپور افزود: دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید پس باید جشن‌های دهه فجر همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد و همه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

انتهای پیام/66003/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول