اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

بانک اطلاعاتی خیرین در بردخون تشکیل می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: بانک اطلاعاتی خیرین مدارس در بردخون تشکیل می‌شود.

بانک اطلاعاتی خیرین در بردخون تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش بردخون با اشاره به مصوبات جلسه قبل، اظهار داشت: اولیای دانش‌آموزان مشارکت خوبی با مدارس دارند و کمک‌های داوطلبانه و اختیاری را به مدارس انجام می‌دهند، اما به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون نتوانسته‌ایم کلاس‌های کنکور را در منطقه تشکیل دهیم.

وی، شناسایی خیرین و تشکیل بانک اطلاعاتی را در منطقه ضروری خواند و ادامه داد: تشکیل کلاس‌های آموزش خانواده در مدارس به صورت جدی ادامه دارد که اولیا با حضور در این کلاس‌ها با شیوه رفتار با فرزندان و سبک زندگی اسلامی آشنا می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خاطرنشان کرد: بنیاد علوی تعداد 687 جلد کتاب کنکور به ارزش حدود 100 میلیون ریال به این منطقه اهدا کرده و با برگزاری چهار مرحله کنکور آزمایشی برای کلاس‌های سوم متوسطه و 6 مرحله کلاس‌های پیش دانشگاهی و تحت پوشش قرار دادن 78 نفر حمایت بسیار خوبی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت داشته است.

حسینی‌پناه تصریح کرد: جشنواره جوان خوارزمی و طرح نانو در منطقه اجرا می‌شود و دبیرخانه اهل‌بیت (ع) با نام امام موسی کاظم(ع) در منطقه تشکیل شده تا برنامه‌های ویژه این امام معصوم (ع) در مدارس، اداره‌جات و منطقه برگزار شود.

وی با بیان اینکه چهار یادواره شهدای دانش‌آموز در منطقه برگزار شده است، بیان داشت: طرح همگام با قرآن در مدارس، قرائت روزانه یک حدیث در مقطع متوسطه دوم همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش و برنامه‌هایی برای آشنایی مردم با جایگاه شورا اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون با ابراز نگرانی از وجود آلاینده‌ها در اطراف مدارس، ابراز داشت: همه مردم و مسئولان برای همراهی و حمایت از نظام تعلیم و تربیت تلاش کنند، چراکه اگر این دستگاه تقویت شود، منافع آن به همه مردم می‌رسد.

شهردار بردخون نیز گفت: برای اتلاف سگ‌های ولگرد که خطرات زیادی دارند تا چند روز آینده تلاش می‌کنیم، اما نکته اساسی این است که در این زمینه مردم باید ما را یاری دهند و برای بسته‌بندی بهداشتی زباله و تفکیک کاغذ از سایر زباله‌ها مشارکت داشته باشند و از رها کردن احشام ولگرد در شهر خودداری کنند تا بهداشت مردم به خطر نیفتد.

مجید شریعت‌زاده در پایان یادآور شد: حضور افراد دامدار در سطح شهر موجب تخریب بهداشت و سلامتی مردم می‌شود و همه وظیفه داریم برای داشتن شهری زیبا تلاش و مشارکت کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول