اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب / 183

جانعلی‌پور: ایستگاه مطالعه گیلان دهه فجر رونمایی می‌شود

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از آغاز فاز جدید رونمایی ایستگاه‌های مطالعه این استان در دهه فجر خبر داد.

جانعلی‌پور: ایستگاه مطالعه گیلان دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور ظهر امروز در نشست با رابطان عمومی فرهنگی کتابخانه‌های عمومی گیلان بحث‌های فرهنگی را مهم‌ترین عامل در جذب افکار عمومی رابطه فرد با مردم دانست.

وی با بیان اینکه در کار فرهنگی باید به دنبال آرمان‌ها بود، اظهار کرد: داوطلب بودن افراد عضو، به‌هم پیوستگی بیشتر نسبت به تشکیلات اداری و هدف مشترک گروهی در کار فرهنگی مصداق دارد. 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان رابطه‌های انسانی را بر سه اصل استوار دانست و افزود: رابطه انسان با معبود، رابطه فرد با خود و رابطه فرد با محیط پیرامونی از جمله این روابط است.

وی واژه تشکل را دارای اهمیت و جایگاه والاتری خواند و خاطرنشان کرد: عمدتاً خروجی‌های مثبت فرهنگی از بین جمعی با عنوان تشکل خارج می‌شود.

جانعلی‌پور ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین جلوه تشکیل گروه‌ها و تشکل‌های فرهنگی است که آرمان و هدف مقدس رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر نقطه قوت آنها در برابر دشمنان اسلام و ایران بود.

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر کتابخانه‌های عمومی گیلان یادآور شد: 30 مسابقه آنلاین و پنج مسابقه مکتوب از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای ایران booki.ir برگزار می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کانون ادبی و شب شعر انقلاب با محوریت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، آغاز فاز جدید رونمایی از ایستگاه‌های مطالعه در استان از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر است.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول