اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از مقدس‌ترین مشاغل است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام مسئولان کشوری باید افتخار کنند که در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از مقدس‌ترین مشاغل است.

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از مقدس‌ترین مشاغل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امنیت امروز کشور خود را مدیون و مرهون امام و شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: امام، شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان راه روشن الهی را به ما نشان داده و معجره قرن را به ثبت رساندند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امید است در ایام‌الله دهه فجر بتوانیم دستاوردها و پیروزی‌های نظام و انقلاب را برای نسل حاضر و نسل سوم بازگو کرده و سبب تبیین ارزش‌های آن شویم.

گلستانی‌فرد با اشاره به تودیع معارفه و انتصابات انجام شده طی چند ماه گذشته و اکنون، متذکر شد: به طور طبیعی رفتن‌ها و آمدن‌ها جزئی از زندگی انسانهاست.

وی افزود: باید قدردان این فرصت‌ها بوده و بتوانیم از مسئولیت واگذار شده به نحو احسنت استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام مسئولان کشوری و استانی باید افتخار کنند که در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستند، تاکید کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از مقدس‌ترین مشاغل است.

گلستانی‌فرد خاطرنشان کرد: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه است.

وی ادامه داد: خون شهدا و جانبازان اجازه نخواهد داد دشمن حتی به فکر وارد کردن کوچکترین خدشه‌ای به این نظام باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های حسن‌رضا ساکی مدیر‌کل سابق بنیاد شهید استان یادآور شد: وی طی 16 ماه خدمت خود در این نهاد مقدس یادگاران ارزشمندی را بر جای گذاشته است.

گلستانی‌فرد خاطرنشان کرد: طی دیدارهایی که طی این مدت با خانواده‌های شهدا انجام شده است هیچ‌گونه شکایت و گله‌ای از این نهاد نشده که این نشان از رضایت این قشر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات مدیر‌کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد و حکم مشاور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به وی اعطا شد.

انتهای پیام/69017/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول