اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر نفت و گاز گچساران

عملکرد ضعیف بانوان هندبالیست قم در لیگ دسته اول ادامه یافت

نتایج دور از انتظار و عملکرد ضعیف تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با قبول چهارمین شکست متوالی ادامه یافت.

عملکرد ضعیف بانوان هندبالیست قم در لیگ دسته اول ادامه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی به شکلی برگزار می‌شود که تیم‌های مختلف در گروه مقدماتی بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای انجام می‌دهند تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی شناخته شود.

در این بین تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که در این رقابت‌ها قرار دارد و برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی در شهر بوشهر به مصاف حریفان خود رفته است.

بانوان هندبالیست تیم پاسارگاد ایرانیان قم در این گروه با تیم‌های مطرحی هم‌گروه هستند در حالیکه رقبای جدی آنها تیم‌های هیئت هندبال کرمان، ثامن‌الحجج مشهد مقدس، هیئت هندبال همدان و نفت و گاز گچساران هستند اما این تیم در ادامه این بازی‌ها به چهارمین باخت متوالی خود دست یافت تا شرایط مناسبی برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی نداشته باشد.

دیدارهای سومین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت 13 تیم به میزبانی هیئت هندبال استان بوشهر در حالی انجام می‌شود که طی آن تیم‌های شرکت‌کننده به مدت 6 روز رقابت می‌کنند تا مدعیان صعود به لیگ دسته برتر هندبال شناخته شوند.

بانوان هندبالیست تیم پاسارگاد ایرانیان قم در چهارمین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران به میدان رفتند در حالیکه در این مسابقه 41 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان برتری 26 بر 15 به سود تیم نماینده خوزستان رقم خورد تا بانوان هندبالیست قم همچنان به عملکرد ضعیف خود در این پیکارها ادامه بدهند.

این نتیجه در حالی برای تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم رقم خورد که قبل از این مسابقه نیز نماینده قم در دیدار با تیم‌های هیئت هندبال کرمان، ثامن‌الحجج مشهد مقدس و هیئت هندبال همدان تن به شکست داده بود تا امیدهایش برای لیگ برتری شدن کمرنگ شود.

این سومین دوره لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که با حضور 13 تیم برگزار می‌شود تا از بین آنها دو تیم جواز صعود به لیگ دسته برتر هندبال بانوان در سال 1393 را کسب کنند در حالیکه تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم در این رقابت‌ها شانسی برای صعود ندارد.

همزمان با دیداری که نماینده قم با نفت و گاز گچساران برگزار کرد و با اختلاف 11 گل شکست خورد، تیم‌های هندبال بانوان هیئت گلستان، مونا البرز، تربیت بدنی اسلامشهر، ثامن‌الحجج مشهد و هیئت هندبال همدان نیز موفق به شکست حریفان خود شدند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول