اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر هیئت هندبال همدان

بانوان هندبالیست قم دومین شکست متوالی را پذیرا شدند

بانوان هندبالیست عضو تیم پاسارگاد ایرانیان قم در دومین مسابقه خود از لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به تیم هیئت هندبال همدان باختند.

بانوان هندبالیست قم دومین شکست متوالی را پذیرا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور دیرتر از رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود و در آن 13 تیم مدعی برای کسب دو سهمیه صعود به پیکارهای لیگ برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

13 تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در چهار گروه بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی این پیکارها به صورت دوره‌ای برگزار کردند تا در نهایت تیم‌های برتر جواز حضور در مرحله بعدی بازی‌ها را کسب کنند.

بازی‌های مرحله مقدماتی در روز دوم خود در حالی پیگیری شد که تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هندبال بانوان همچنان روی نوار پیروزی گام برداشتند ولی تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم در دومین مسابقه خود دومین شکست متوالی را پذیرفت.

در واقع با انجام 9 بازی روز دوم از سومین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی بوشهر سپری شد در حالی که در بازی‌های این روز بوشهر میزبان مسابقات موفق شد دو برد دیگر در کارنامه خود ثبت کرده و مقابل تیم‌های هیئت هندبال گلستان و پالایش لرستان به برتری برسد، ضمن اینکه تیم هیئت هندبال کرمان موفق شد هیئت هندبال کرمانشاه را شکست دهد و نفت و گاز گچساران هم نخستین باخت تیم ثامن‌الحجج مشهد را رقم بزند.

این در حالی است که در ادامه سومین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور که به میزبانی هیئت هندبال استان بوشهر در حال برگزاری است، تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم مقابل حریف خود تیم هیئت هندبال همدان باختی دیگر را پذیرا شد.

بانوان هندبالیست تیم پاسارگاد ایرانیان قم در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی برابر تیم بانوان هیئت هندبال همدان به میدان رفتند و با اینکه همچون بازی اول توانستند نمایش خوبی ارائه کنند اما در پایان دو نیمه 30 دقیقه‌ای با اختلاف سه گل باختند.

دیدار تیم‌های هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان و هیئت هندبال همدان نسبت به سایر بازی‌ها کم گل بود و در پایان تنها 21 بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد اما در نهایت این بانوان هندبالیست همدانی بودند که شکست 12 بر 9 را به تیم پاسارگاد ایرانیان قم تحمیل کردند.

این در حالی است که بانوان هندبالیست تیم پاسارگاد ایرانیان قم در نخستین بازی خود در مرحله گروهی برابر تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج مشهد مقدس با حساب 15 بر 13 شکست خورده بودند و تیم بانوان هیئت هندبال همدان برابر تیم هیئت هندبال کرمان با حساب 18 بر 14 مغلوب شده بود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول