اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم بهمن امسال

پیش همایش فقه هسته‌ای در قم برگزار می‌شود

دبیر انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه از برگزاری پیش همایش فقه هسته‌ای در قم خبر داد.

پیش همایش فقه هسته‌ای در قم برگزار می‌شود

معصوم شبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه اظهار کرد: تعمیق و توسعه مباحث تخصصی، تقویت و گسترش نظریه‌پردازی، پرسشگری، آزاداندیشی، نقد و مناظره مبتنی بر آموزه‌های اسلامی از جمله اهدافی است که این انجمن پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای شأن و منزلت علمی و معنوی پژوهشگران و استادان، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های تخصصی موجود، تقویت ارتباط میان عالمان برجسته و فضلای حوزه و شناسایی استعدادها و ذخایر حوزه از اهداف دیگر این انجمن محسوب می‌شود.

دبیر انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه عنوان داشت: این انجمن ارائه برنامه‌های راهبردی، تشکیل نشست‌ها و همایش‌های علمی، افزایش سطح دانش و مهارت اعضای انجمن از راه‌های مختلف را پیگیری می‌کند.

وی عنوان داشت: این انجمن با انجمن‌ها و مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی در داخل و خارج از کشور و نهادهای اجرایی حوزوی و غیر حوزوی در راستای اهداف و وظایف انجمن همکاری دارد.

شبانی تجلیل از پژوهشگران و استادان در زمینه فعالیت انجمن، انتشار کتب و نشریات علمی، زمینه‌سازی برای هماهنگی مراکز علمی با یکدیگر را از اقدامات دیگر انجمن فقه و حقوق حوزه ذکر کرد.

وی از برگزاری نخستین پیش همایش فقه هسته‌ای خبر داد و افزود: این پیش همایش از سوی انجمن فقه و حقوق اسلامی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه یادآور شد: حجت‌الاسلام سید سجاد ایزدهی، محمود حکمت‌نیا و ناصر قربان‌نیا در این پیش ‌همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

پیش همایش فقه هسته‌ای دهم بهمن ساعت 10 صبح در انجمن‌های علمی حوزه واقع در قم، بلوار جمهوری کوچه 2، فرعی اول سمت چپ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول