اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/35

محمودی: گرامیداشت انقلاب اقدامی الهی است

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: انقلاب ما الهی بود و گرامیداشت آن هم اقدامی الهی است.

محمودی: گرامیداشت انقلاب اقدامی الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته دانش‌آموزی پیش از ظهر امروز با حضور محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین، مجتبی عرب عامری مدیر کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و برخی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان و فرهنگیان ورامین در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در این مراسم ضمن تقدیر از کمیته دانش‌آموزی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر آموزش و پرورش و کمیته دانش‌آموزی در مناسبت‌های انقلابی خوش درخشیده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: بنده اهل تملق نیستم اما باید نقاط قوت را گفت و تقدیر کرد، از شما عزیزان و فرهنگیان عزیز که در مناسبت‌های انقلابی زحمت کشیده‌اید به نوبه خود متشکرم.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: دهه فجر دهه بزرگی است و شما مسئولیت بزرگی به دوش می‌کشید، نظام تعلیم و تربیت مسئولیت فراوانی دارد، سال 57 خود فرهنگیان و مدارس پیشگام بودند، تعدادی از دانش‌آموزان دستگیر شدند و ماه‌ها زندان رفتند، باید این خاطره‌ها را گفت، انتقال سینه به سینه پیام‌های انقلاب بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: برخی افراد که می‌گویند آزادی نیست ندیدند آن روزهایی را که در برخی از خانواده‌ها زن و شوهر جرات نداشتند به یکدیگر بگویند بالای چشم شاه ابرو است، مردم را دستگیر می‌کردند و در زمستان سرد یخ‌های حوض شهربانی را می‌شکستند و آنها را در آب یخ می‌انداختند.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: برخی از جوانان انقلابی ماه‌ها مریض شدند و در بستر بیماری افتادند و به جرم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باتوم خوردند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) و شهدا موهبت بزرگی به ما دادند، کشوری که از نظر تکنولوژی، علم و صنعت عقب نگه داشته شده بود امروز به عزت و عظمتی رسیده که خواب را از چشمان استکباران جهانی ربوده است.

حجت الاسلام محمودی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی خواند و گفت: گرامیداشت دهه فجر اقدامی الهی است، امروز وظیفه ما و شما و تبیین این موارد به جوانان است،جوانان ما مورد هجوم شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و نیاز به روشنگری و پاسخ به شبهات دارند و این وظیفه شما است.

انتهای پیام/2462/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول