اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان عنوان کرد

مژده به سرمایه‌گذاران و برگشت چک‌های اخذ شده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: سرمایه‌گذارانی که طی مدت یک سال 35 درصد پیشرفت فیزیکی را در طرح خود داشته باشند، تمام چک‌های اخذ شده به وی برگردانده می‌شود.

مژده به سرمایه‌گذاران و برگشت چک‌های اخذ شده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید قاسم‌نژاد صبح امروز در جلسه مسائل توسعه شهرستان راور اظهار داشت: برای توسعه شهرستان راور تلاش شده تا قیمت زمین‌ها افزایش نیابد.

وی خاطر نشان کرد: هر مسئولی خارج از ضوابط عمل کند، طبق قانون با وی برخورد می‌شود و مسئولان شهرک‌های صنعتی کرمان از این قانون مبرا نیستند.

قاسم‌نژاد افزود: قیمت افزایش یا کاهش زمین‌ها در اختیار شهرک‌های صنعتی کرمان نیست، با این حال با توجه به اینکه راور از شهرستان‌های محروم استان است در عدم افزایش قیمت‌ها مصمم بودیم.

وی با بیان اینکه مهلت واگذاری زمین‌ها با تخفیف 40 درصد به اتمام رسیده است، گفت: این مهلت می‌تواند تمدید شود و اگر سرمایه‌گذاری پای قرارداد با ما بیاید، مطمئن باشد که از تخفیفات و امکانات لازم بهره‌مند می‌شود.

قاسم‌نژاد ابراز داشت: زمین‌های شهرک با اعمال تخفیف 40 درصد و اقساط بلندمدت 42 ماهه به سرمایه‌گذاران داده می‌شود که با این حساب عملا سرمایه‌گذاری معنایی ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاری با ما همکاری کند و طی مدت یک سال 35 درصد پیشرفت فیزیکی را در آن زمین انجام دهد، تمام چک‌های اخذ شده به وی برگردانده می‌شود.

وی افزود: باید سرمایه‌گذار واقعی داشته باشیم، برخی از سرمایه‌گذاران دنبال بهانه هستند و اگر زمین مجانی هم در اختیار آنها گذاشته شود باز هم بهانه‌های خودشان را دارند.

انتهای پیام/80028/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول