اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر صورت گرفت

انتقاد سرمایه‌گذار بومی از صدا و سیمای مرکز بوشهر

یک سرمایه‌گذار بومی استان بوشهر گفت: برنامه «در شهر» شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر، موجب تعطیلی پروژه ساخت بزرگترین مجتمع تجاری در استان شده است.

انتقاد سرمایه‌گذار بومی از صدا و سیمای مرکز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نادر استوار صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر به انتقاد از مشکلاتی فرا روی خود برای سرمایه‌گذاری در بوشهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه صدا و سیمای مرکز بوشهر در قالب یکی از برنامه‌هایش به نام در شهر به انتقاد از من پرداخته که چنین امری در یک رسانه که بین هم استانی‌ها از اعتبار کافی برخوردار بوده است امری غیر منطقی است.

این سرمایه‌گذار بومی در ادامه انتقاداتش از صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: با سعی و تلاشی که داشته‌ام در خیابان امام خمینی(ره) بوشهر به یک زمین با ابعاد هفت هزار دسترسی پیدا کرده‌ام و آن را با رانت خواری و گرفتن اموال مردمی نگرفته‌ام.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه تجاری که در شهر بوشهر ساخته شده دارای 60 واحد است، اظهار داشت: در برازجان مرکز شهرستان دشتستان در سال 91 مجتمع تجاری 250 واحدی استوار را به پایان رسانده‌ام و حال تصمیم به اجرای یک واحد تجاری بزرگ با نام گنجینه خلیج فارس برای بوشهر به عنوان مرکز استان گرفته‌ام. از 600 هزار متر مجتمع تجاری 11 هزار متر آن تجاری است و در مجموع فقط 17 درصد واحد مذکور تجاری است.

وی در ارتباط با جزئیات واحد تجاری که قصد ساختن آن را دارد، بیان داشت: برای این واحد تجاری، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک 700 خودرو، مرکز خرید و همچنین شهربازی کودکان در نظر گرفته شده است.

سرمایه گذار بوشهر در ارتباط با اهمیت پارکینگ طبقاتی که برای مجتمع تجاری گنجینه خلیج فارس در نظر گرفته، اضافه کرد: در بوشهر تنها لذت شهروندان، خرید است و وقتی برای این امر مجبور شوند خودرو خود را به فاصله بسیار دور با مرکزی که می‌خواهند خرید را انجام دهند پارک کنند، لذت خرید از آنها گرفته می‌شود.

استوار ادامه داد: پروژه تجاری گنجینه خلیج فارس که مدتی از آغاز کار ساخت آن می‌گذرد حاصل سفر به پنج قاره جهان و الگوگیری از مجتمع‌های بزرگ در کشورهای پیشرفته دانست و برای اجرای آن بیش از صد جلسه کارشناسی با کارشناسان خبره انجام داده‌ایم.

وی افزود: برای شروع این کار دو سال پیگیری مستمر در شهرداری بوشهر و همچنین دو سال نیز پیگیری در نظام مهندسی بوشهر داشته‌ایم که در نهایت نظم مهندسی تقاضای نهصد میلیون تومان از ما داشته است.

سرمایه گذاری بومی پروژه تجاری گنجینه خلیج فارس تصریح کرد: برای اجرای طرح مذکور 600 میلیون برای نظارت و 140 میلیون برای صدور شناسنامه ملکی از ما تقاضا شده که جهت همکاری برای برگزاری این طرح از مسئولان ذیربط خواستار کاهش این مبلغ هنگفت هستیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول