اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی جلسه شورای شهر بوشهر

از بازار داغ تبریک‌ها تا حضور شهروندی با سابقه سفر به سه چهارم کره زمین

بازار داغ تبریک به افراد مختلف بوشهری که مسئولیت جدید گرفتند و حضور شهروندی که سابقه سفر به سه چهارم کره زمین دارد بخشی از حواشی نشست شورای شهر بوشهر بود.

از بازار داغ تبریک‌ها تا حضور شهروندی با سابقه سفر به سه چهارم کره زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جلسه صبح شورای شهر بوشهر که با حضور تمامی اعضاء شورای شهر برگزار شد با حواشی جالبی نیز همراه بود که در ادامه از نگاه‌تان می‌گذرد.

با توجه به حضور عده زیادی از شهروندان در ابتدای این جلسه، که اکثریت آنها را شهروندان ساکنان محلات جنوبی در ارتباط با مسئله باغ بهزاد تشکیل می‌دادند شاید بتوان این جلسه را یکی از شلوغ‌ترین جلسات شورای شهر بوشهر در چند سال اخیر نام برد.

باغ بهزاد نیز در نوع خودش می‌تواند به عنوان یکی از کش‌دارترین موضوعات مطرح شده در تاریخ برگزاری جلسات شورای شهر بوشهر لقب بگیرد، چرا که با توجه به فضای جلسه شورا می‌توان فهمید که موضوع باغ بهزاد در خبر هفته‌های آتی نیز در سرخط خبرهای شورا قرار خواهد گرفت.

این جلسه از لیگ اروپا و لیگ دو فوتبال کشور هم بی بهره نماند و شهروندی در ابتدای مطرح کردن مشکلاتش اظهار داشت با توجه به مشکلاتی که تاکنون در جلسه امروز مطرح شده، مشکل من در مقایسه با سایر مشکلات مطرح شده مانند لیگ دو فوتبال کشور و لیگ کشورهای اروپایی است.

در این جلسه گربه‌سانان هم در امان نماندند، شهروندی با گلایه از وضعیت کنونی عمارت ملک اظهار داشت: با توجه به بافت تاریخی عمارت ملک باید اطراف این عمارت عاری از سگ و گربه باشند.

در این جلسه شهروندی با عنوان شورایار در پشت تریبون قرار گرفت مشکلات شمال تا جنوب و شرق تا غرب شهر را برای شورا گوشزد کرد تا جایی که اعضا متوجه نشدند این شهروند دوست داشتنی نماینده جنوب شهر یا شمال شهر این شهروند در اثبات ایده‌هایش سفر خود را به سه چهارم کره زمین مطرح کرد.

با وجود بعضی از اظهاراتی که بعضا، اعضای شورا را در برابر هم قرار می‌دهد در جلسه امروز اعضا با گشاده رویی تمام به بررسی مشکلات شهروندان پرداختند تا اثبات کنند در پیگیری خواسته‌های به حق مردمان دیار آب و آفتاب همدل و هم نوا هستند و از هم کینه و عداوتی به دل ندارند.

جلسه صبح امروز شورای شهر بوشهر بازار داغ تبریک اعضا پیرامون انتصاب‌ها و مناسبت‌ها نیز بود که این تبریک‌ها به مناسبت نزدیک شدن به دهه شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخاب تبادار به عنوان مدیرعامل فرودگاه های کشور، انتخاب فروزانی به عنوان مدیرکلی سازمان میراث فرهنگی، انتصاب خدیجه گرشاسبی به عنوان نائب رئیس کمیته تخصصی، مذهبی دینی شوراهای کشور، دعوت ندا عبدالله‌زاده به تیم ملی فوتبال بانوان تبریک شصت سالگی یکی از ارباب رجوع‌ها اختصاص داشت.

یکی از اعضاء به قصد مزاح از بیسکویت‌های ساده‌ای که برای پذیرایی شورای استفاده می‌شود انتقاد کرد ولی به جهت به طول انجامیدن اکثر جلسات شورا تا بیشتر از چهار ساعت ما خرما را برای پذیرایی اعضاء شورای پیشنهاد می‌کنیم چون با خاصیت مقوی بودن آن اعضا را برای جلسات چهار ساعته پرانرژی نگه می‌دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول