اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بدنسازی قهرمانی شرق کشور در خراسان جنوبی

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات تک پرس شرق کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این مسابقات 130 ورزشکار از 6 استان در نهبندان به مصاف هم می‌روند.

برگزاری مسابقات بدنسازی قهرمانی شرق کشور در خراسان جنوبی

محمدامین محمدپرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و شناسایی استعدادهای ورزشی و پتانسیل منطقه‌ای خراسان جنوبی، مسابقات پرورش اندام در رشته تک پرس قهرمانی شرق کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از 18 بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود و به مدت 2 روز در شهرستان نهبندان ادامه می‌یابد.

رقابت 130 ورزشکار از 6 استان در مسابقات پرورش‌اندام شرق کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی و مشاور رئیس فدراسیون در امور بین‌الملل به حضور 6 استان در مسابقات تک پرس اشاره کرد و گفت: در این مسابقات حدود 130 ورزشکار از استان‌های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محمدپرست خاطرنشان کرد: برترین‌های مسابقات تک پرس قهرمانی شرق کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی که اسفند‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب تیم خراسان جنوبی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی شرق کشور یک دوره مسابقات تک پرس قهرمانی استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات تک پرس قهرمانی خراسان جنوبی در 11 بهمن‌ماه جاری با شرکت حدود 70 ورزشکار شهرستان‌های خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان طبس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69014/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول