اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه آب شیرین شهر زرآباد

بخشدار زرآباد از بهره‌برداری از پروژه آب شیرین شهر زرآباد تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه آب شیرین شهر زرآباد

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پروژه آب شیرین شهر زرآباد با اعتبار بالغ بر سه هزار میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و دولتی آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان برای تامین آب شرب شهر زرآباد هزینه شده است.

بخشدار زرآباد افزود: از اواخر سال گذشته عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و با توجه به تنگناهای اعتباری با همت همکاران در آب و فاضلاب شهری تا پایان اسفندماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جمعیتی حدود پنج هزار نفر از اهالی شهر زرآباد می‌توانند از این آب شرب استفاده کنند گفت: این پروژه شامل حفر چاه، لوله‌گذاری، برق‌رسانی، احداث خط انتقال و واگذاری انشعاب است.

وی اذعان داشت: از آنجایی‌که در گذشته آب لوله‌کشی مردم در زرآباد با افت فشار و مشترک با روستاهای همجوار شهر بود طی جلساتی که در سال گذشته برگزار شد، ضمن استقرار اداره آب شهری در زرآباد در سال گذشته احداث چاه‌ و رفع مشکل آب شرب در دستور کار قرار داده شد.

شجاعی با اشاره به اینکه رفع مشکل آب شرب زرآباد از آرزوهای ساکنان شهر بوده خاطرنشان کرد: برای افق آینده شهر زرآباد نیز مصوب شده یک حلقه چاه دیگر هم در زرآباد حفاری شود که عملیات احداث آن در سال آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/75005/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول