اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

2 طرح ورزشی استان قم در دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی آغاز احداث دو طرح ورزشی قم در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

2 طرح ورزشی استان قم در دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی از سوی بخش‌های مختلف این اداره کل در نظر گرفته شده است که بخشی از آن به موضوع عمرانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت این ایام در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حالی‌که در بخش عمرانی قرار است در دهه فجر سال جاری سالن ورزشی چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه نیروگاه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر پیگیری جدی و پشتیبانی این اداره کل در احداث سریع‌تر طرح‌های ورزشی در دست ساخت، تصریح کرد: سعی می‌کنیم به صورت مرتب از طرح‌های در حال احداث بازدید کرده و با رفع نواقص و برآورده کردن نیازها و ضروریات، آنها را برای بهره‌برداری علاقمندان به ورزش و مردم شریف قم آماده کنیم.

وی ابراز داشت: به غیر از سالن ورزشی چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه امامزاده ابراهیم شهر مقدس قم، اخیرا بازدید کاملی از این طرح و سالن در حال احداث روستای باقرآباد داشتیم و خوشبختانه این سالن‌ها مراحل پیشرفت خود را به خوبی پشت سر می‌گذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در این بازدید از نزدیک روند پیشرفت این طرح ورزشی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و پیش‌بینی این اداره کل این است که این سالن به زودی آماده بهره‌برداری علاقمندان به ورزش شود.

وی در ادامه به احداث یکی دیگر از طرح‌های ورزشی مصوب سفر رهبری در قم اشاره کرد و یاد آور شد: عملیات اجرایی این طرح ورزشی با عنوان سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه امامزاده ابراهیم در حال انجام است و برای بهره‌برداری در دهه فجر آماده خواهد شد.

جهان‌بینی افزود: احداث این سالن ورزشی در منطقه امامزاده ابراهیم قم در زمینی به مساحت یک‌هزار و 170 متر مربع که از مصوبات سفر رهبری به قم محسوب می‌شود و با نام سالن ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان امامزاده ابراهیم منطقه نیروگاه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم بهره‌برداری از این سالن که نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش در منطقه نیروگاه را از فضای ورزشی مطلوب و استاندارد بی‌نیاز می‌کند، سالن چند منظوره ورزشی منطقه جمکران نیز در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول