اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد

صدای خراسان شمالی همراه با کاروان انقلاب‌

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: ویژه‌برنامه ‌«کاروان انقلاب» در ایام دهه مبارک فجر امسال به تهیه‌کنندگی فرشاد متقی از رادیو اترک به روی آنتن می‌رود.

صدای خراسان شمالی همراه با کاروان انقلاب‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی محسن زاهد احمدی بیان داشت: این برنامه قصد دارد از نهم تا 19 بهمن ماه با حضور در یکی از شهرهای استان مراسم و جشن‌های مردم خراسان شمالی را پوشش و آن را در ایام‌الله دهه فجر انعکاس دهد.

وی با اعلام اینکه عوامل این برنامه با سفر به شهر فاروج ضبط خود را آغاز می‌کنند افزود‌: این برنامه روز 10 بهمن در راز و جرگلان، 12 بهمن در مانه و سملقان‌، 13 بهمن در حصارگرمخان‌، 14 بهمن در اسفراین‌،  15 بهمن در شیروان‌، 16 در گرمه‌، 17 بهمن در جاجرم و در روز 19بهمن در شهر بجنورد ضبط خواهد شد‌.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به دیگر آیتم‌های این ویژه‌برنامه از جمله تهیه و پخش گزارش مردمی‌، حضور امام جمعه‌، مسئولان دستگاه‌های اجرایی‌ و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه اشاره کرد و گفت: آمدن هنرمندان و دانش‌آموزان و بازاریان و دیگر اصناف در مراسم هر شهرستان و پوشش این حضور از طریق برنامه " کاروان انقلاب " بر صفای این ویژه برنامه خواهد افزود.

وی افزود‌: ویژه‌برنامه «کاروان انقلاب» 10 روز دهه مبارک فجر از ساعت 17:30 تا 18:30 از صدای شبکه اترک به روی آنتن می‌رود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی از دیگرعوامل مرتبط با این ویژه برنامه که طی دهه مبارک فجر به روی آنتن می‌رود را خانم نیازی به عنوان نویسنده، زهرا محمدی و جواد اسکندری به عنوان گوینده و آرش ضرغامی و کبری محمدی به عنوان گزارشگران «کاروان انقلاب»  اعلام کرد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول