اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس علمیه اصفهان با محوریت قرآن

معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان از برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس علمیه اصفهان با محوریت قرآن خبر داد.

برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس علمیه اصفهان با محوریت قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین مؤمنی ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی ستاد دهه فجر و مسئولان کمیته‌های این ستاد به تبیین برنامه‌های حوزه علمیه اصفهان در دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباط انقلاب اسلامی و مبانی قرآنی و اسلامی امسال مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برنامه‌های دهه فجر در سطح مدارس استان را با محوریت قرآن و مبانی قرآنی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علمیه را دارای اهمیت خواند و گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی توسط اشخاص سیاسی و بازگویی خاطرات انقلاب اسلامی در مدارس و همچنین برگزاری جنگ قرآنی ویژه فرزندان طلاب و روحانیون، همایش اقتصاد اسلامی، ابلاغ معاونین تبلیغی شهرستان‌ها برای آماده سازی مردم جهت شرکت در انتخابات از دیگر برنامه های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان است.

وی اضافه کرد: پخش فیلم‌های جشنواره عمار در مدارس علمیه و همچنین تبیین جایگاه روحانیت در انقلاب اسلامی که با همکاری صدا و سیما از طریق رسانه صورت می‌گیرد از دیگر برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول