اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی مهریز:

طرح دریافت لیست حق بیمه اینترنتی در مهریز اجرا می‌شود

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مهریز از اجرای طرح دریافت لیست حق بیمه اینترنتی در مهریز خبر داد.

طرح دریافت لیست حق بیمه اینترنتی در مهریز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمود صادقی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از نحوه ارائه خدمات به مراجعان و مهم دانستن خدمت به اقشار کارگر اظهار داشت: برای نخستین بار در تامین اجتماعی مهریز، سامانه دریافت لیست حقوق و دستمزد اینترنتی بیمه شدگان کارگاه‌ها، طراحی و آماده‌سازی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این سامانه به منظور تسریع در کار و وقت ارباب رجوع و کارفرمایان و در راستای اهداف قانون دولت الکترونیک و تسهیل فرآیند ارسال لیست توسط کارفرمایان به شعب سازمان تامین اجتماعی، طراحی و بهره‌برداری شده است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان مهریز عنوان کرد: استفاده از فناوری اطلاعات به ویژه انجام امور تحت وب، رضایت‌مندی ارباب‌رجوع از یک سو و تسهیل کار کارکنان تامین اجتماعی را از سوی دیگر به دنبال دارد.

صادقی با برشمردن برخی از مزایای این سامانه بیان کرد: سرعت، دقت در انجام امور‌، کیفیت بالای خدمات، افزایش کارایی و کاهش بار ترافیکی از مهم‌ترین مزایای سامانه دریافت اینترنتی لیست بیمه کارفرمایان است.

وی تاکید کرد: برای دریافت چگونگی ارسال اطلاعات لیست جاری کارفرمایان از طریق سیستم وب، کارفرمایان باید ابتدا به شعبه مراجعه کرده و توافق‌نامه‌ای مبنی بر ارسال اطلاعات از طریق اینترنت را دریافت کنند و سپس نسبت به ارسال اطلاعات اقدام کنند.

صادقی با اشاره به برخی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای موجود در اداره تامین اجتماعی مهریز به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر خاطرنشان کرد: توانمندی‌های بسیار بالایی در وجود تک‌تک کارکنان این مرکز وجود دارد و داشتن همکاران پر تلاش و سختکوش برای رفع مشکلات و تسریع در امور مراجعه کنندگان از موهبت‌های الهی به مردم مهریز است.

انتهای پیام/2464/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول