اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای کرمان خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی از حساب بانکی در کرمان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: یک سارق که با سوء‌استفاده از رابطه دوستی از حساب عابربانک دوست خود سرقت کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارق اینترنتی از حساب بانکی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کامبیز اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه اخیراً مبالغی وجه نقد از حسابش به صورت اینترنتی کسر شده، درخواست رسیدگی به موضوع را داشت.

وی بیان داشت: با توجه به شکایت مالباخته، تحقیقات در زمینه نحوه برداشت وجوه از حساب شاکی در دستور کار قرار گرفت و در ابتدای تحقیقات مشخص شد، برداشت‌های صورت گرفته در قبال خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده است.

این مسئول عنوان کرد: تیم تحقیقاتی این پلیس با انجام اقدامات علمی و پیگیری‌های پلیسی شماره تلفن سارق را استخراج کرده و هویت سارق را شناسایی کرد و با هماهنگی لازم با مرجع قضایی، فرد مورد نظر را دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.

اسماعیلی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی از متهم، وی ابتدا منکر هرگونه برداشت وجه از حساب مالباخته شد، اما زمانی که با دلایل و شواهد جمع‌آوری شده از سوی پلیس مواجه شد، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: این متهم که از دوستان نزدیک مالباخته بود، از دوستی خود سوء‌استفاده کرده و با معرفی آن به مرجع قضایی باید منتظر عواقب کار خود باشد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول