اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

21 پروژه عمرانی در بهشهر افتتاح می‌شود

معاون فرماندار بهشهر گفت: به‌مناسبت دهه فجر 21 پروژه متنوع عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

21 پروژه عمرانی در بهشهر افتتاح می‌شود

عبدالله ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و به ‌همین منظور همگام با سراسر کشور، برنامه‌های عمرانی و فرهنگی متنوعی برای این دهه با برکت در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان داشت: براساس هماهنگی اولیه‌ای که با ادارات مختلف شهرستان بهشهر انجام شد، 21 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 975 میلیون تومان اعم از دولتی و خصوصی، آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.

عضو شورای برنامه‌ریزی شهرستان بهشهر گفت: در تلاش هستیم تمام یا بخشی از مراسم مربوط به بهره‌برداریِ پروژه‌ها را به ‌صورت متمرکز انجام دهیم تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی شود.

ریاحی بیان داشت: ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه، منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون، صنعت و معدن، بهزیستی، بنیاد مسکن، کمیته امداد، بخشداری مرکزی، بخشداری یانه‌سر، شهرداری و صندوق مهر امام رضا(ع) بهشهر، پروژه‌هایی را در دهه فجر آماده افتتاح دارند.

به گفته معاون فرماندار بهشهر، 36 واحد مسکن مهر در خلیل‌شهر، 257 طرح خوداشتغالی کمیته امداد، دو مجتمع اداری و سه ساختمان دهیاری و یک میدان مرکزی در بخشداری‌های یانه‌سر و مرکزی، تجهیز و مرمت تصفیه‌خانه آب شرب، جاده بین مزارع، همچنین سدّ سرشاخه‌گیرِ جاده«کِنِت» از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر 92 در این شهرستان به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی دهه فجر تصریح کرد: ادارات ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی برنامه‌های شاد و متنوعی از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی ـ هنری، نشست‌های فرهنگی، جنگ شادی و مسابقات فرهنگی و ورزشی را در برنامه خود دارند.

معاون فرماندار بهشهر افزود: ممکن است تغییراتی در تعداد، زمان و نحوه برگزاری پروژه‌های دهه فجر انجام شود که به مسئولان مربوطه و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/86001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول