اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی اعلام کرد

وقوع 8 فقره تصادف خسارتی در محور ارومیه به خوی

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی گفت: در دو روز اخیر هشت فقره تصادف خسارتی در محور ارومیه به خوی رخ داده است.

وقوع 8 فقره تصادف خسارتی در محور ارومیه به خوی

سرگرد فرامرز محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌هایی اخیر که از دو شب گذشته آغاز شده است و کماکان ادامه دارد، رانندگی در جاده‌ها احتیاط را از رانندگان می‌طلبد.

وی افزود: بارندگی‌ها در گردنه قوشچی و محور سرو نسبت به دیگر مناطق زیاد است و بارش گاهی به صورت تگرگ بوده که این عامل باعث تشدید میزان لغزندگی در این محورها می‌شود.

محمدزاده با اشاره به تعداد تصادفات جرحی دو روز گذشته، تصریح کرد: در دو روز گذشته دو فقره تصادف جرحی رخ داده است که این تصادفات پنج مجروح داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد هشت فقره تصادف خسارتی داشته‌ایم که این تصادفات خسارت جانی نداشته و خسارت پرداختی بالای 200 میلیون ریال بوده است.

محمدزاده اعلام کرد: با توجه به بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر و کم شدن دید رانندگان بهتر است رانندگان از سالم بودن برف پاک‌کن خودرو مطمئن شوند.

فرمانده پلیس راه ارومیه خوی گفت: رانندگی در جاده‌ها هنگام بارندگی نیاز به تجربه و مهارت خاص دارد و الزامی است مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت مسافرت با آمادگی و آگاهی کامل وارد جاده‌ها شوند.

وی اظهار داشت: رانندگان باید حین رانندگی از انجام حرکات زاید چون خوردن، آشامیدن و صحبت کردن با تلفن خودداری کنند.

محمدزاده افزود: محورهای مواصلاتی ارومیه به خوی دارای پیچ‌های تندی است که واژگونی در پیچ‌ها بیشتر اتفاق می‌افتد، که در این میان پیچ‌های تند کریم‌آباد و کهریز از جمله پیچ‌های تهدید کننده در زمان بارندگی است.

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی تاکید کرد: رانندگان خودرو‌های سنگین با فاصله زیاد از همدیگر حرکت کنند تا دید آنها بیشتر شود.

انتهای پیام/61007/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول