اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 250 مربی از سراسر کشور

مربیان قمی در دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو آموزش می‌بینند

مربیان قمی در بین جمع زیادی از مربیان مطرح تکواندو کشور در دوره مربیگری بین‌المللی این رشته ورزشی مدارج ترقی را طی می‌کنند.

مربیان قمی در دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون تکواندو 250 تکواندوکار در نخستین دوره آموزش مربیگری بین‌المللی تکواندو شرکت خواهند کرد در حالی که مربیانی از قم نیز در بین دعوت‌شدگان به این دوره حضور دارند.

این در حالی است که نخستین دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو از بیست و پنجم بهمن‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان به مدت پنج روز، زیر نظر آکادمی جهانی تکواندو و با همکاری فدراسیون تکواندو ایران و کمیته آموزش در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی 73 تکواندوکار در بخش بانوان و 165 ورزشکار در بخش آقایان از 27 استان حضور دارند، ضمن اینکه با هماهنگی صورت گرفته تاکنون از سوی فدراسیون تکواندو، شرایط حضور تکواندوکارانی از کشورهای آمریکا، هند، پاکستان و افغانستان نیز در این دوره آموزشی فراهم شده است.

نمایندگان کشورمان در این دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو از استان‌های آذربایجان شرقی،‌ اصفهان،‌ ایلام،‌ البرز،‌ بوشهر،‌ تهران،‌ چهارمحال بختیاری،‌ خراسان رضوی،‌ خراسان شمالی،‌ خراسان جنوبی، خوزستان،‌ زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان،‌ یزد و جزیره کیش هستند.

مهلت ثبت‌نام شرکت در دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو برای متقاضیان خارج از کشور تا هشتم بهمن‌ماه در نظر گرفته شده بود در شرایطی که به احتمال بسیار فراوان تکواندوکارانی از ترکیه و بلژیک نیز برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی اقدام خواهند کرد.

در شرایطی که با تلاش کمیته آموزش فدراسیون تکواندو کشورمان برای نخستین بار دوره آموزش مربیگری بین‌المللی تکواندو در کشور برگزار می‌شود، این دوره آموزشی در سطوح مربیگری 3 تا 1 به انجام می‌رسد و در پایان تکواندوکاران دارای دان 4 مربیگری درجه 3، مربیان دارای دان 6 مربیگری درجه 2 و نفرات دارای دان 8 مربیگری درجه یک را دریافت می‌کنند.

همچنین با تلاش مسئولان برگزاری نخستین دوره آموزش مربیگری بین‌المللی تکواندو، نفرات برتر این دوره آموزشی، در صورت دارا بودن مدرک مربیگری درجه سه و دان 7 کوکیوان، امکان حضور در دوره داوری بین‌المللی هانمادانگ را خواهند داشت.

این در حالی است که با مذاکرات صورت گرفته از سوی فدراسیون کشورمان با فدراسیون جهانی تکواندو، مقرر شد در این دوره آموزشی"هیون دئوک اوه"، "جیون کانگ"، "سئونگ ران سئول" و "اینسیک هوانگ" به عنوان مدرس حضور داشته باشند.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول