اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بشرویه خبر داد

افتتاح 26 پروژه عمرانی خدماتی دهه فجر در بشرویه

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بشرویه گفت: در طول دهه مبارک فجر 26 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به نمایندگی از 200 پروژه قابل بهره برداری، افتتاح می‌شود.

افتتاح 26 پروژه عمرانی خدماتی دهه فجر در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی شفیعی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر بشرویه اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر 52 برنامه اصلی با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: همچنین در طول این دهه برنامه‌های جنبی نظیر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های مختلف توسط ادارات و نهادهای مختلف بر پا می‌شود.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر بشرویه اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری را حدود 9 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در حوزه جهاد کشاورزی است.

شفیعی افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور بشرویه و مجتمع دامداری را از جمله پروژه‌های شاخص عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح عملیات گازرسانی روستایی و همچنین بهره‌برداری از جایگاه سوخت بخش ارسک از دیگر پروژه‌های شاخصی است که در دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با تاکید بر پررنگ برگزار کردن برنامه‌های دهه مبارک فجر متذکر شد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای فضا‌سازی مناسب دهه فجر و ایجاد حال و هوای در خور شان این ایام‌الله باید از امکانات و توان خود به خوبی بهره بگیرند.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول