اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا

هوای اصفهان در شرایط بسیار نا‌سالم قرار دارد

براساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان، میانگین شاخص آلودگی هوای شهر اصفهان 184 بوده و این شاخص بسیار نا‌سالم بودن هوای شهر اصفهان را نشان می‌دهد.

هوای اصفهان در شرایط بسیار نا‌سالم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان روزانه اطلاعات و میانگین شاخص آلودگی هوای شهر اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان را در سایت خود قرار می‌دهد.

از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون مردم اصفهان سه روز با هوای بسیار نا‌سالم، سه روز با هوای ناسالم و تنها دو روز با هوای سالم مواجه بوده‌اند.

اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان بیانگر این است که میانگین شاخص آلودگی هوای شهر اصفهان 184 بوده و این شاخص بسیار نا‌سالم بودن هوای شهر اصفهان را نشان می‌دهد.

نفس کشیدن مردم در هوای بسیار نا‌سالم تنها سلامتی آنها را تهدید می‌کند و بیماری‌های ناشی از آلاینده‌های جوی را در سطح شهر افزایش می‌دهد، وجود شرایط جوی نا‌سالم و بسیار نا‌سالم تنها سبب افزایش هزینه‌های درمانی مردم می‌شود.

البته اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهرستان‌های مبارکه، نجف‌آباد و شاهین‌شهر نیز حاکی از نا‌سالم بودن وضعیت هوای این شهرستان‌ها بوده است و شهرستان خمینی‌شهر نیز امروز در شرایط بسیار نا‌سالمی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر طرح جامع کنترل کیفی هوای اصفهان تصویب شده و قابلیت اجرایی پیدا کرده است و امیدواریم با اجرای این طرح آلودگی هوای اصفهان تا حدودی کاهش پیدا کند و مردم بیش از این ذرات آلاینده را تنفس نکنند.

انتهای پیام/63004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول