اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی سازمان صنعت کرمانشاه:

کمیته فنی فرش در کرمانشاه تشکیل می‌شود

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کمیته شورای فنی فرش در کرمانشاه تشکیل می‌شود و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف باید نسبت به گزینش افراد کارآمد در آن اقدام کند.

کمیته فنی فرش در کرمانشاه تشکیل می‌شود

علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: فرش دستبافت استان کرمانشاه در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از استان‌های پیش‌رو از نظر تعداد بافندگان فرش در کشور و در این ‌زمینه حائز رتبه چهارم کشوری است.

وی از برگزاری المپیاد دانش‌آموزی فرش در استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تعدادی از دانش‌آموزان در رشته طراحی و فرش‌بافی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به ‌تحصیل هستند، همه ساله آزمون استانی برای افراد برگزیده برگزار شده و نفرات برتر به المپیاد کشوری راه پیدا می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: المپیاد فرش دستباف در روز 13 اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود و افرادی که در این المپیاد موفق به کسب مدال شوند، به‌ عنوان عضو دائم کمیته فرش منصوب خواهند شد.

وی با بیان اینکه جشنواره فروش فرش دستباف از تاریخ 22 بهمن ماه الی 22 اسفند ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با حضور فروشگاه‌های منتخب در سطح شهر برپا شده و فروشندگان محصولات خود را با پنج الی 10 درصد تخفیف زیر قیمت بازار عرضه می‌کنند.

اسماعیلی اذعان داشت: کمیته شورای فنی فرش در کرمانشاه تشکیل می‌شود و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف باید نسبت به گزینش افراد کارآمد در آن اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه تنظیم روابط میان بافندگان و تولیدکنندگان فرش از عمده وظایف این کمیته است، گفت: کارشناسی و تعیین دستمزد، آگاه کردن بافنده از عیب‌های موجود در فرش، به‌روز کردن اطلاعات بافندگان و تولیدکنندگان از نیازهای بازار و حل اختلاف میان بافنده و کارفرما از دیگر وظایف این کمیته به‌ شمار می‌رود.

انتهای پیام/2700/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول