اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای احیای زکات سوادکوه:

شورای احیای زکات سوادکوه تقویت می‌شود

دبیر شورای احیای زکات شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های شورای زکات، گفت: شورای احیای زکات شهرستان سوادکوه تقویت می‌شود.

شورای احیای زکات سوادکوه تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمود ضیاسراجی ظهر امروز در جلسه شورای احیای زکات این شهرستان با اشاره به اینکه پیگیری و هماهنگی برای اجرایی کردن برنامه‌های ابلاغی و ایجاد هماهنگی برای تهیه بانک اطلاعات جامع زکات شهرستانی و به‌روز کردن اطلاعات سالیانه به تفکیک افراد از وظایف شورای احیای زکات، است، اظهار داشت: ایجاد تعامل بین اعضای شورا با دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستانی و انجام هماهنگی لازم برای اختصاص و توزیع اعتبارات تشویقی از دیگر وظایف و رسالت‌های این شورا است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اجرایی شورای زکات در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: کمیته اجرایی شورای زکات در بخش‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی تشکیل شده است.

دبیر شورای احیای زکات شهرستان سوادکوه با بیان اینکه کمیته اجرایی زکات در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه تشکیل شده است و در بخش مرکزی سوادکوه شمالی هم اقدام به حضور در روستا برای دریافت زکات می‌شود خاطرنشان کرد: روحانی زکات به همراه مسئول شاخه شورای زکات و دهیاران و امام جماعت روستاها برای دریافت زکات در بین مردم حضور پیدا می‌کنند.

سراجی با اشاره به اینکه کمیته اجرایی شورای احیای زکات در بخش زیراب سوادکوه و بخش نارنجستان سوادکوه شمالی در آینده نزدیک تشکیل می‌شود یادآور شد: زکات دریافتی از روستاها و مناطق مختلف برای آبادانی و عمران همان منطقه صرف می‌شود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه پروژه‌های زکات در بانک اطلاعات کمیته امداد ثبت می‌شود و با پشتیبانی تشویقی هم همراه است، تصریح کرد: طرح غسالخانه روستای ورسک با هزینه 280 میلیون ریال با همکاری دهیاری و شورا به عنوان نخستین طرح بانک اطلاعات شهرستان انجام می‌شود که در مرحله عقد قرارداد است.

وی افزود: همان مبلغ واریزی به بانک اطلاعات کمیته امداد به همراه تشویقی این کمیته برای طرح‌های مورد نظر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول