اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

مباحث خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران در اولویت کاری مدیران قرار گیرد

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: مباحث خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

مباحث خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران در اولویت کاری مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید‌مصطفی مهدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که با حضور رؤسای دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ماه بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوتی و شاهنشاهی پهلوی درس‌های بزرگی از جمله ایثار، شهادت، آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر را به همه ما می‌آموزد.

وی با بیان این‌که امام راحل دغدغه‌های فراوانی را نسبت به امور تحصیلی فرزندان شهدا و ایثار‌گران داشتند، افزود: امروز هر آنچه در ایران اسلامی مایه کسب عزت، افتخار و جهانی ‌شدن شده است، مرهون ایثار، اعتقادمندی و شهادت شهیدان و باور و از خودگذشتگی ایثارگران است.

مهدی در ادامه با تأکید بر سهم قابل ملاحظه فرزندان شهدا و ایثار‌گر در نظام اداری تصریح کرد: کهگیلویه و بویر احمد با تقدیم یک هزار و 800 شهید و 58 هزار نفر جامعه شاهد و ایثار‌گر پیچیدگی خاص خودش را دارد و برای این استان باید برنامه‌ریزی کرد و نسخه خاصی پیچید.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اشتغال، تحصیل و سرکشی مداوم از جمله مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

مهدی با بیان این‌که در این برهه حساس؛ ویژگی هر مدیر توانمندی وقت‌شناسی و دور‌اندیشی است، گفت: این موضوع می‌طلبد که مباحث خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر نوع آمادگی را برای پیشرفت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثار‌گر داریم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد بستر‌ی مناسب، دین خود را به آنها ادا کنیم.

امام جمعه موقت گچساران نیز در این نشست اظهار کرد: برگزاری این جلسات برای خدمت‌رسانی به یادگاران کسانی است که از ارزشمندترین سرمایه وجود خود گذشتند.

حجت الاسلام پرویز خواجه‌زاده افزود: خدمت به بازماندگان شهدا، آزادگان و جانبازان نیاز به کوشش مضاعف دارد و باید در این خدمت‌رسانی نیازهای خانواده‌های این عزیزان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول