اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان اصفهان:

رشد روزافزون علمی ایران موجب ترس دشمنان شده است

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: امروزه رشد علمی و تولید علم در کشور بسیار خوب و چشمگیر است که همین رشد روز افزون و چشمگیر موجب ترس دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

رشد روزافزون علمی ایران موجب ترس دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاده ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی ستاد دهه فجر و مسئولان کمیته‌های این ستاد اظهار کرد: بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به خصوص پیشرفت‌های معنوی بسیار دارای اهمیت است.

وی در ادامه افزود: با توجه به آیات قرآن یادآوری نعمات موجب افزونی و ارزشمندی آنها می‌شود در بازگویی دستاوردها و رهاوردهای انقلاب اسلامی نیز باید برای افزون‌تر شدن موفقیت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به بازگویی دستاوردهای آن پرداخت و مردم را از آنها مطلع ساخت.

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به نادیده گرفته شدن مقدسات و معنویات در دوران قبل از انقلاب اسلامی تصریح کرد: نهضت حفظ و قرائت قرآن کریم، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف که مورد استقبال جوانان است همچنین برگزاری نماز جماعت و جمعه در سراسر کشور و مراسمات ادعیه و معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای معنوی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نهضت تولید علم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و امروزه رشد علمی و تولید علم در کشور بسیار خوب و چشمگیر است که همین رشد روز افزون و چشمگیر موجب ترس دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

حجت الاسلام کوچک‌زاده در پایان با اشاره به دستاوردهای مهم کشور در صنایع نظامی و دفاعی تصریح کرد: تولید علم در کشور ما بسیار رشد چشمگیری داشته است ضمن این که دستاوردهای نظامی و دفاعی بسیار خوب و پیشرفته کشور موجب شده تا دشمنان اسلام و انقلاب به وحشت افتاده و سعی در جلوگیری از این پیشرفت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/2301/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول