اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به بیماران سرطانی صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی توسط بانوان نیک‌اندیش لامردی

نمایشگاه هنرهای دستی، محصولات غذایی محلی و پوشاک توسط جمعی از بانوان نیک‌اندیش لامردی با هدف کمک به بیماران سرطانی برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی توسط بانوان نیک‌اندیش لامردی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، در آستانه نزدیک شدن به هفته جهانی مبارزه با‌ سرطان، نمایشگاه هنرهای دستی، محصولات غذایی محلی و پوشاک توسط جمعی از بانوان نیک‌اندیش لامردی و بنیاد آفتاب موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی و با هدف کمک به بیماران زیر پوشش این بنیاد در هتل قصر امیریه شهر لامرد برگزار شده است.

این نمایشگاه تا 11 بهمن ماه جاری در این محل دایر بوده و ساعت بازدید از آن صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 ظهر و عصرها نیز از ساعت 16 تا 21 شب ‌آماده استقبال از بازدیدکنندگان و نیک‌اندیشان شهر لامرد است.

معاون فرمانداری لامرد در جریان بازدید از این نمایشگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بنیاد آفتاب یکی از موسسات خیریه موفق در سطح شهرستان لامرد است که توانسته کمک‌های شایان و خدمات مختلفی به بیماران سرطانی در دو شهرستان لامرد و مهر و جنوب فارس ارائه دهد.

عباس رحمانی افزود: این بنیاد خیریه تاکنون توانسته است با خلاقیت‌های بسیار بالای هنرمندان لامردی نمایشگاه‌‌های بسیار باشکوهی در راستای کمک به بیماران سرطانی برگزار کند که مورد استقبال اقشار مختلف مردم لامرد قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگا‌ه‌هایی موجب ترویج روحیه ایثار و فداکاری در تمام افراد جامعه می‌شود که باید تداوم داشته باشد.

این مسئول در مورد حمایت‌های فرمانداری لامرد از بنیاد آفتاب این شهرستان نیز ابراز داشت: تاکنون فرمانداری حمایت‌های لازم را از بنیاد آفتاب انجام داده است که ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر تمام دستگاه‌های اجرایی در چارچوب مقررات خود باید با این موسسه خیریه در زمینه‌های مختلف همکاری کنند.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول