اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

تنها سبک زندگی اسلامی می‌تواند چراغ هدایت باشد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها سبک زندگی اسلامی می‌تواند در جهان امروز برای ما چراغ هدایت باشد.

تنها سبک زندگی اسلامی می‌تواند چراغ هدایت باشد

مجید منصوری بیدکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال گذشته مبحث اصلاح سبک زندگی را مطرح کردند در مورد سبک زندگی ایرانی و اسلامی و لزوم اصلاح سبک زندگی اظهار کرد: ایران یک کشور اسلامی است و با توجه به اینکه به مسلمان بودن خود افتخار می‌کنیم باید سبک زندگی ما مبتنی بر اسلام باشد.

وی با بیان اینکه باید سبک زندگی یک کشور مسلمان با سبک زندگی دیگر کشورها متفاوت باشد، افزود: شرایط امروز حاکم بر کشور به صورتی است که برای حفظ آن نیاز به سبک زندگی مستقل از دیگر کشورها داریم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسلمانان نباید از سبک زندگی غربی پیروی کرده یا حتی از ماهواره‌ها و سبک زندگی تزریقی و القا شده از سوی دیگران تاثیر بگیرند، تصریح کرد: تنها سبک زندگی اسلامی می‌تواند در جهان امروز برای ما چراغ هدایت باشد.

وی در مورد دلایل مغفول ماندن اصلاح سبک زندگی در این مدت بیان کرد: باید در کشورمان به مقوله سبک زندگی همه افراد و در هر گروهی از کلان تا جزء توجه داشته باشند و البته تا زمانی که به صورت یک ساختار اجرا نشده و متولی آن مشخص نشود، نمی‌توان امیدی به اجرای آن داشت.

انتهای پیام/2301/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول