اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

ایلام نیازمند حضور سرمایه‌گذاران با سرمایه‌های بالاست

استاندار ایلام، استان ایلام را یکی از مناطق در حال توسعه کشور دانست و گفت: ایلام نیازمند حضور سرمایه‌گذاران با سرمایه‌های بالاست.

ایلام نیازمند حضور سرمایه‌گذاران با سرمایه‌های بالاست

محمدرضا مروارید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، استان ایلام را یکی از مناطق در حال توسعه کشور دانست و اظهار داشت: برای توسعه همه جانبه این استان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها جذب سرمایه‌گذاران با سرمایه‌های کلان و بالا بوده تا در استان ایلام سرمایه‌گذاری کنند، اضافه کرد: افزون بر این، برنامه‌های مختلف دیگری نیز در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام برداشته شده است.

مروارید تصریح کرد: به عنوان مثال ایلام با معرفی 75 طرح بزرگ برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی تلاش ویژه‌ای داشته است به نحوی که ایلام توانسته‌ است در این راستا جایگاه خوبی را در جذب اعتبارات این صندوق در کشور کسب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز برنامه‌ریزی منسجمی برای پیگیری طرح‌های بزرگ و جذب سرمایه‌گذارانی که توان اجرای این طرح‌ها را دارند انجام شده است.

انتهای پیام/2246/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول