اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلوگاه:

گلوگاه مازندران ظرفیت‌ مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد

فرماندار گلوگاه، این شهرستان را دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و گردشگری دانست.

گلوگاه مازندران ظرفیت‌ مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عیسی قاسمی طوسی فرماندار جدید گلوگاه، امشب در نخستین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی مازندران افزود: صداقت و بی‌غرضی، دورشدن از حواشی و جهت‌ندادن به مردم از جمله ویژگی‌هایی است که یک خبرنگار باید در کنار روحیه پرسش‌گری و تعامل با مردم و مسئولان، داشته باشد.

قاسمی‌طوسی هدف از این نشست را آشنایی با خبرنگاران منطقه و بیان برنامه‌های دهه مبارکه فجر 92 اعلام  و خاطر نشان کرد: در این ایام علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری که از سوی ادارات و نهادهای مختلف شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود، پنج پروژه هم برای افتتاح داریم.

وی تصریح کرد: مجموعه خدمات بین‌راهی«نارنج و ترنج»، بانک نشای برنج، کارگاه تولید رب انار«مزرعه سرخ ملس» و تقویت شبکه برق‌رسانی درون‌شهری جمعاً با هزینه 3 میلیارد و 749 میلیون و 500 هزار تومان، در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

نوای زنگ انقلاب، رژه تاکسی‌های تلفنی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم تفسیر سوره فجر، قصه‌های انقلاب و یادواره شهدای دانش‌آموز، همایش اصناف و جشن پیروزی انقلاب، مسابقات ورزشی ویژه معلولان، دایر کردن بازارچه خیریه، نشست گفتمان دینی در مراکز قرآنی، همایش تحکیم خانواده و همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که به گفته فرماندار گلوگاه از 12 تا 21 بهمن 92 در این شهرستان برگزار می‌شوند.

وی در پایان، گفت: شهرستان گلوگاه، به‌دلیل قرار داشتن در مسیر سه استان مازندران، گلستان و سمنان، ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنعتی دارد که مدیران آن هم نهایت همکاری را با سرمایه‌گذاران را دارد.

به گزارش فارس، گلوگاه مازندران به‌عنوان دروازه شرقی این استان نیاز به توجه مسئولان دارد به ویژه این‌که هم‌اکنون110 پروژه نیمه‌تمام آن مستلزم تامین 50 میلیارد تومان اعتبار است و اگر تخصیص اعتبارات با روند فعلی ادامه داشته باشد؛ تا 10 سال آینده هیچ پروژه جدیدی نباید در گلوگاه تعریف شود.

توجه به این نقطه از مازندران می‌تواند نقش موثری در اقتصاد استان داشته باشد.

انتهای پیام/86001/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول