اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد

اجرای 150 برنامه در حوزه فرهنگی و تبلیغی در اسدآباد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: با اعزام 50 مبلغ در سطح این شهرستان 150 برنامه فرهنگی و تبلیغی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

اجرای 150 برنامه در حوزه فرهنگی و تبلیغی در اسدآباد

حجت‌الاسلام موسی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از اجرای 160 برنامه فرهنگی و تبلیغی در سطح روستاها و شهرهای اسدآباد و آجین خبر داد و اظهار داشت: شاخص‌ترین برنامه فرهنگی شهرستان برگزاری جشنواره و محفل انسی با قرآن در اسدآباد است.

وی با بیان اینکه محفل انسی با قرآن در اسدآباد با حضور استاد احمد ابوالقاسمی یکی از قاریان سطح کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این محفل قرآنی نیاز به حمایت دستگاه‌های اجرایی دارد که هماهنگی و برنامه‌ریزی آن با محوریت فرماندار انجام شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد اضافه کرد: این محفل قرآنی در 17 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اسدآباد با قرائت قرآن توسط استاد ابوالقاسمی و دو قاری شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی نیز در دهه فجر در سه مرحله در آجین، چنارسفلی و اسدآباد انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره قرآنی برنامه‌هایی از جمله ترتیل و حفظ قرآن، مسابقات نقاشی و خوشنویسی و تجلیل از 26 نفر برترین‌های قرآنی نیز اجرا می‌شود.

محبی از برگزاری 10 گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد شهرستان در دهه فجر خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با موضوع پاسخگویی به شبهات به صورت پرسش و پاسخ توسط مبلغین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در دهه فجر با اعزام 30 روحانی برای ترویج فرهنگ دینی، برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی اقدام شد، افزود: امسال این اعزام‌ به تعداد 50 مبلغ افزایش یافته است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه کیفیت برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش خواهد داشت، افزود: برنامه‌های امسال در دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول