اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان:

بیشترین مشکل ترافیک سنندج مربوط به شهرک‌های اقماری است

رئیس پلیس راه استان کردستان بیشترین مشکلات ترافیکی شهر سنندج را مربوط به شهرک‌های اقماری عنوان کرد.

بیشترین مشکل ترافیک سنندج مربوط به شهرک‌های اقماری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان با اعضای شورای شهر سنندج گفت: دغدغه پلیس، سلامت جامعه است و ما مشتاق جریمه شهروندان و درآمدزایی از این طریق نیستیم.

وی با بیان اینکه کردستان در میان سه استان آخر کشور از نظر میزان جریمه قرار دارد ابراز داشت: این موفقیت با توجه به نسبت‌های مختلفی چون جمعیت و وسعت اندازه‌گیری شده است.

نادری بیشترین مشکلات ترافیکی شهر سنندج را مربوط به شهرک‌های اقماری دانست و عنوان کرد: در این مناطق شهرداری و اداره راه و شهرسازی مسئولیت تقبل نمی‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه 90 درصد عبور محور سنندج همدان به منطقه نایسر ختم می‌شود ادامه داد: در خصوص ایمن‌سازی معابر نواحی منفصل شهری، اقدامات کافی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه عمده علت وقوع تصادفات ناشی از تخلف رانندگان از مقررات است، گفت: اعتقاد دارم 99 درصد از سوانح جاده‌ای به دلیل بی‌احتیاطی است.

8 هزار پرونده در مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌ها بررسی شد

در ادامه این جلسه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان اضافه کرد: رویکرد ناجا در سالیان اخیر نرم‌افزاری و نگاه به پلیس جامعه محور بوده است.

جواد بنی‌عامریان بیان داشت: در مسائل اجتماعی، استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها و نهادها در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه نشست‌های هم‌اندیشی و علمی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بعد آموزش همگانی رصد مشکلات را مورد توجه قرار داده‌ایم، تصریح کرد: اولویت‌های آسیب‌های استان را احصاء خواهیم کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 8 هزار پرونده در مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌های سطح استان بررسی و رسیدگی شده است.

بنی‌عامریان با تأکید بر اینکه این مراکز مشاوره در تمام کلانتری‌ها وجود دارد، گفت: 80 درصد از این 8 هزار پرونده در نهایت به مصالحه ختم شده است.

وی با اشاره به وجود سه مرکز مشاوره‌ای در مرکز استان، یکی از آنها را مستقر در ناحیه منفصل شهری نایسر عنوان کرد و متذکر شد: لازم است در این رابطه اقدامات مشترکی را با شورای شهر و شهرداری سنندج انجام دهیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان با یادآوری برگزاری یادواره شهدای سرباز در سال گذشته اذعان داشت: قرار بود در بلوار شهدای سرباز یادمانی نصب شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/79012/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول