اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار الیگودرز خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 33 طرح عمرانی در الیگودرز

فرماندار الیگودرز گفت: به مناسبت دهه فجر 33 طرح عمرانی کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 33 طرح عمرانی در الیگودرز

سید ولی‌الله رضوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در مجموع 350 برنامه مختلف در شهرستان الیگودرز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد برنامه 33 پروژه عمرانی کلنگ‌زنی، احداث و بهره‌برداری می‌شود، یاد‌آور شد: برای اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 42 میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها شروع عملیات اجرایی راه‌آهن ازنا، الیگودرز به اصفهان است که امسال 18 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

فرماندار الیگودرز گفت: افتتاح 700 واحد مسکن مهر، کلنگ احداث مجتمع 2 هزار راسی پرورش گاو شیری پگاه و افتتاح استخر بزرگ خیرین دانش‌آموزی توسط احمدرضا گودرزی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از جمله طرح‌های دهه فجر در الیگودرز است.

رضوی‌نژاد یاد‌آور شد: گازرسانی به مراکز دو بخش بربرود شرقی و غربی به مرکزیت دهستان فرسش و شاپورآباد و پروژه بسته‌بندی صنایع غذایی یاشیل به مدیریت هوشیار از دیگر پروژه‌های دهه مبارک فجر در الیگودرز است.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است که مسئولان باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول