اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاندرمن:

پل شاندرمن نوروز 93 افتتاح می‌شود

شهردار شاندرمن به تخریب پل در حال احداث این شهر در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: پل شاندرمن نوروز 93 افتتاح می‌شود.

پل شاندرمن نوروز 93 افتتاح می‌شود

سید نظام عبدالحسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به وضعیت پل در حال احداث شاندرمن اظهار کرد: پل مذکور قرار بود در دهه فجر امسال افتتاح شود اما پایه‌های پل در سیل اخیر تخریب شد.

وی به عبور رودخانه «مرغک» از مرکز شهر شاندرمن اشاره کرد و افزود: احداث پل روی رودخانه مذکور در کاهش ترافیک شهر تاثیرگذار است.

عبدالحسین‌زاده با بیان اینکه تخریب پل توسط سیل هزینه ساخت را 9 برابر افزایش داده است، تصریح کرد: احداث دوباره پل شاندرمن با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

شهردار شاندرمن از ساخت عرشه پل این شهر خبر داد و بیان کرد: پل شاندرمن با توجه به حجم ترافیک بسیار در روزهای تعطیل و همچنین پنجشنبه بازار تا نوروز سال 93 افتتاح می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به احداث دو پروژه رفاهی و گردشگری در شاندرمن، خاطرنشان کرد: استخری به مساحت 56 هزار متر مربع از سازمان آب تحویل شهرداری شده و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستیم.

عبدالحسین‌زاده به آماده‌سازی سرویس‌های بهداشت و نور استخر مذکور اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث پروژه مذکور اعلام آمادگی کرده و اکنون در حال مذاکره هستیم.

شهردار شاندرمن با بیان اینکه یکی از زیباترین دهکده‌های گردشگری دنیا در این شهر احداث می‌شود، اظهار کرد: احداث بیمارستان فوق تخصصی در دهکده مذکور برنامه‌ریزی شده است.

وی احداث ورزشگاه با استانداردهای جهانی، هتل 12 طبقه با استخر شنا و رستوران در وسط استخر را از ویژگی‌های دهکده گردشگری شاندرمن عنوان کرد و افزود: گردشگران توسط پل چوبی و قایق از رستوران داخل استخر استفاده می‌کنند.

عبدالحسین‌زاده از احداث 64 ویلا در دهکده گردشگری شاندرمن خبر داد و بیان کرد: دهکده گردشگری شاندرمن نویددهنده آینده‌ای درخشان برای گیلان است.

* ایجاد پارک جنگلی 32 هکتاری در شاندرمن

شهردار شاندرمن با بیان اینکه 32 هکتار زمین از طریق سازمان جنگل‌ها به این شهرداری واگذار شده است، تصریح کرد: طراحی پارک جنگلی شاندرمن در حال احداث است.

وی به آماده‌سازی حریم رودخانه «مرغک» برای استفاده گردشگران اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای سبز و نصب صندلی در پارک ساحلی شاندرمن در حال انجام است.

عبدالحسین‌زاده رودخانه «مرغک» را دارای آب زلال توصیف کرد و یادآور شد: مردم می‌توانند از نسیم رودخانه در پارک ساحلی شاندرمن استفاده کنند.

شهردار شاندرمن احداث بلوار شهید یوسفیان را از جمله طرح‌های در حال اجرا خواند و اظهار کرد: بلوار مذکور در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

* احداث دروازه قرآن در شاندرمن

وی از احداث دروازه قرآن در ورودی شهر شاندرمن خبر داد و بیان کرد: یکی از زیباترین دروازه‌های ورودی کشور در شاندرمن احداث می‌شود.

شهردار شاندرمن شن‌ریزی کوچه‌های سطح شهر را از دیگر اقدام‌های شهرداری اعلام کرد و گفت: 95 درصد از کوچه‌های شاندرمن در مدت دو ماه گذشته شن‌ریزی و غلطک زده شده است.

عبدالحسین‌زاده همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شاندرمن، تصریح کرد: تزئینات و چراغانی شهر انجام شده و شهروندان تغییر در شاندرمن را احساس می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ذ40 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول