اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خبرنگاران

مزار شهدای قزوین گلباران شد

مزار شهدای قزوین با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی گلباران شد.

مزار شهدای قزوین گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کمیته ایثارگران دهه فجر استان قزوین و جمعی از اصحاب رسانه مزار شهدای قزوین گلباران شد.

در این مراسم خبرنگاران با تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدا، با تقدیم شاخه گل به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم نادر نصیری در جمع خبرنگاران گفت: ما باید با حرکت در مسیر شهدا دینمان را به آنان ادا کنیم چراکه شهدا با نثار جان خود و فداکاری در راه حفظ اسلام و انقلاب گام برداشتند و هرچه داریم از فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این بار نیز مردم قزوین با حضوری مثال‌زدنی در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم افزود: باید دست در دست هم دهیم تا این فرهنگ در بین آحاد مردم نهادینه شود و این مهم با همکاری و همدلی همه مردم و دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

نصیری عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با گام برداشتن در راه شهدا دین خود را به آنان ادا کرده و خادم خوبی برای جامعه ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/77003/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول