اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

خدمت به خانواده شهدا با بالاترین کیفیت باید انجام شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به خانواده شهدا با بالاترین کیفیت باید انجام شود.

خدمت به خانواده شهدا با بالاترین کیفیت باید انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدارهای جداگانه با خانواده‌های سه تن از شهدای والامقام دشتستان ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهیدان، به شنیدن درخواست و بررسی مشکلات آنها پرداخت.

نماینده مردم دشتستان حضور در کنار خانواده شهدا را لازمه حرکت در مسیر الهی انقلاب اسلامی دانست و این کار را موجب تقویت ایمان و روحیه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم توسط مسئولان توصیف کرد.

وی بیان کرد: شهدا برای حفظ اسلام و تثبیت نظام اسلامی جان خود را تقدیم کردند و خدمت به خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کیفیت خدمات به خانواده شهدا باید افزایش یابد و مسئولان در برابر خانواده شهدا نباید کم‌کاری و سستی کنند، چرا که هرچه داریم متعلق به شهداست.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: امروز دشمنان در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و می‌خواهند با تهاجم فرهنگی در برابر ارزش‌ها ایستادگی کنند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی برای مقابله با جنگ نرم است.

وی گفت: سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و پیگیری مشکلات آنها از روش‌های مختلف، یکی از برنامه‌های اصلی مسئولان باید باشد.

بر اساس این گزارش، نماینده دشتستان به طور جداگانه با خانواده شهدای عظیم‌الشان کشتکار، ناصری و خادمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شهید غلامرضا کشتکار در سال 1342 در روستای چاه‌خانی دشتستان متولد شد و در چهارم تیرماه 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهیدحسن ناصری نیز متولد 1329 شهر دالکی است که در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بود و در سال 1376 براثر درگیری با اشرار به لقای معبود شتافت تا با نثار جان خود در عصر انتظار زمینه‌ساز ظهور باشد.

شهید ابوالقاسم خادمی نیز در اولین روز از فروردین‌ماه 1349 دیده به جهان گشود؛ سال 1365، عشق به دفاع از وطن ابوالقاسم را به عضویت در بسیج دعوت کرد و او راهی جبهه شد و سرانجام سرباز 18 ساله خمینی کبیر در سال 1367 در نبرد با مزدوران بعثی در جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول