اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

بجنورد تبدیل به کارگاه سازندگی شده است

رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: این شهر با تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار و پرسنل شهرداری، تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

بجنورد تبدیل به کارگاه سازندگی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی محمدی عصر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: خوشبختانه شهردار بجنورد پا به کار بوده و شورای اسلامی این شهر به خاطر این انتخاب برخود می‌بالد.

وی با اشاره به اینکه حتی در روزهای تعطیل هم شاهد حضور شهردار برای پیشبرد امور شهری هستیم، افزود: زود آمدن و دیر رفتن ایشان باعث ایجاد نظم و تلاش هر چه بیشتر کارکنان شهرداری خواهد شد.

محمدی همچنین با اشاره به برنامه شهرداری برای اجرایی کردن پارکینگ طبقاتی در این شهر تاکید کرد: به خاطر ترافیکی که در بجنورد بوده نبایستی پارکینگ‌ها کمتر از 10 طبقه ساخته شود.

وی همچنین راه‌اندازی سامانه 137 را از سوی شهرداری در روزهای گذشته برشمرد و گفت: این مهم باعث کاهش 70 درصدی مراجعان به شهرداری شده است.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با تاکید بر اینکه مردم بایستی جواب خودشان را از شهرداری به شایستگی بگیرند، یادآور شد: خوشبختانه شهردار جدید اهتمام خاصی برای پاسخگویی مجموعه شهرداری به شهروندان دارد که جای قدردانی است.

وی در عین حال از شهردار خواست تا در مورد طرح‌هایی که در ماه‌های گذشته سند هزینه داشته لیکن به لحاظ پیشرفت فیزیکی در حد صفر بوده، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول