اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در عیادت از حادثه دیدگان سرویس مدرسه فرزانگان:

شهرداری قم از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد

شهردار قم به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر قم به بیمارستان نکویی قم رفت و از حادثه دیدگان سرویس مدرسه فرزانگان قم عیادت کرد.

شهرداری قم از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با حضور در بیمارستان نکویی قم از دانش آموزان دختر حادثه دیده واژگونی سرویس مدرسه عیادت کرد و در جریان روند رسیدگی به وضعیت این دانش آموزان قرار گرفت.

شهردار قم ضمن طلب سلامتی از خداوند متعال برای این دانش آموزان با خانواده‌های آنها به گفت‌وگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر این عزیزان به سلامت به آغوش خانواده بازگردند.

وی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت فوت یکی از دانش آموزان در این حادثه تاکید کرد: هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد هر کس باید به سهم خود مسئولیت آن حادثه را بر عهده بگیرد.

دلبری با بیان اینکه ما به دنبال فرافکنی در زمینه این حادثه نیستیم، ابراز داشت: ما نمی خواهیم مسئولیت این حادثه را از عهده خود خارج کنیم و به دیگری محول کنیم.

وی تصریح کرد: به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تاکید و ابلاغ کردیم تا به موضوعات اینچنینی با دقت و اهتمام بیشتری رسیدگی و نظارت شود تا در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

شهردار قم همچنین از برگزاری جلساتی فوق العاده با معاونین و مجموعه مدیریت بحران شهرداری خبر داد و اظهار داشت: در این جلسات وضعیت آمادگی بخش‌های مختلف مدیریت شهری را در مقابله حوادث ارزیابی کرده و پیش بینی لازم قبل از وقوع حوادث را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/78002/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول