اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعلام قبلی

معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اصفهان به سه‌شنبه موکول شد

مراسم معارفه محمد سلطان حسینی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان با یک روز تاخیر بعد از ظهر سه‌شنبه برگزار می‌شود.

معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اصفهان به سه‌شنبه موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از مدت‌ها که وضعیت مدیرکل جدید ورزش استان اصفهان مشخص نبود، حکم مدیر کلی محمد سلطان حسینی از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.

پیش از این اعلام شده بود مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید ورزش استان اصفهان روز دوشنبه برگزار می‌شود اما با هماهنگی‌های انجام شده این مراسم به روز سه شنبه موکول شد.

بر این اساس روز سه‌شنبه با حضور استاندار اصفهان و معاون امور هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان در محل خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار می‌شود تا یاد و خاطره 19 ماه قبل که محمدرضا محمد جواهری جانشین رشید خدابخش شد، برای ورزش دوستان اصفهانی زنده شود.

به گزارش فارس، محمد سلطان حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان بوده و چند سالی است ریاست هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان اصفهان را بر عهده دارد.

وی یکی از چهره‌های دانشگاهی است که پس از گمانه‌زنی‌های زیاد توانست نظر موافق استاندار اصفهان، مجمع نمایندگان استان و وزارت ورزش و جوانان را جلب کند.

انتهای پیام/63006/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول