اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خبر داد

تشکیل 24 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب گفت: به همین دلیل در قم 24 کمیته تخصصی تشکیل شده و نهادهای مختلف و مجامع مردمی هم در این زمینه همکاری خواهند داشت.

تشکیل 24 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در حرم مطهر فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: در دهه بصیرت امسال، دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب و در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و ‌راه‌اندازی کاروان نمادین، هماهنگی خوبی در میان همه نهادها صورت گرفت، ولی لازم است مستندسازی دقیقی هم انجام شود تا در سال‌های آینده از این تجربیات استفاده کنیم.

وی افزود: در آستانه ایام‌الله دهه فجر بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب هستیم و به همین دلیل 24 کمیته تخصصی تشکیل شده و نهادهای مختلف و مجامع مردمی هم در این زمینه همکاری خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه امیدواریم مراسمی بزرگ و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در قم داشته باشیم، عنوان داشت: حضور مردم بزرگترین پشتوانه امنیتی برای نظام اسلامی است و برگزاری مراسم‌های باشکوه موجب برگزاری راهپیمایی عظیم‌تر از گذشته در 22 بهمن خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر به دو صورت عمومی، تخصصی و صنفی برگزار خواهند شد و همه آنها مقدمه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستند؛ روز 12 بهمن مراسمی در شبستان امام خمینی(ره) و با مسئولیت نیروهای مسلح برگزار می‌شود و پس از آن برای ادای احترام به بنیان‌گذار کبیر انقلاب به سمت بیت ایشان در میدان روح‌‌الله حرکت خواهیم کرد، برنامه چند دقیقه‌ای به مناسبت سالروز لحظه ورود امام به ایران هم در ساعت 9 و 33 دقیقه برگزار می‌شود.

لطفی با اشاره به برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در آغاز دهه فجر خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر ویژگی‌های دیگری دارد، 21 بهمن امسال سالروز شهادت فاطمه معصومه(س) است و به یقین برنامه‌های ویژه‌ای همراه با عزاداری در قم برگزار خواهد شد؛ امسال در شهرهای قم و مشهد در شب 22 بهمن نورافشانی نخواهیم داشت ولی ندای تکبیر بر فراز پشت‌بام خانه‌ها سر داده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سالامی استان قم با بیان اینکه حرکت دسته عزاداری از گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) و راه‌اندازی کاروان نمادین تشییع پیکر مطهر فاطمه معصومه(س) در روز وفات ایشان صورت می‌گیرد گفت: برنامه اصلی هم در حرم مطهر و با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری قم وظیفه تغییر چهره شهر و تزیین آن با نمادهای انقلابی در ایام الله دهه فجر و نیز نمادهای عزاداری به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/78004/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول