اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی تأکید کرد

اجرای برنامه‌های متناسب برای جذب کودکان و جوانان به مساجد

نماینده ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی بر حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مساجد تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های متناسب برای جذب این قشر جامعه به مساجد فراهم شود.

اجرای برنامه‌های متناسب برای جذب کودکان و جوانان به مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد آکار صبح امروز در کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های ما در برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مساجد حضور ائمه جماعت است.

وی با بیان این‌که جای خالی برگزاری کارگاه آموزشی برای ائمه جماعت مساجد به شدت احساس می‌شود، تصریح کرد: باید برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای این بزرگواران در دستور کار قرار گیرد.

ارتقای کیفیت سخنرانی‌ها در ایام مبارک دهه فجر

نماینده ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی بر حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مساجد تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های متناسب برای جذب این قشر جامعه به مساجد فراهم شود.

مسئول امور رسیدگی به مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست بر ارتقای کیفیت سخنرانی‌ها در ایام مبارک دهه فجر تاکید و  بیان کرد: ارائه بسته‌های فرهنگی با پیوست روز شمار دهه فجر در سطح مساجد استان می‌تواند در یکپارچه‌سازی و ساماندهی فعالیت‌ها در این ایام تاثیرگذار باشد.

حجت‌السلام و المسلمین ابوالفضل صادقی‌خواه از برگزاری گفتمان‌های ویژه انقلاب همزمان با دهه فجر خبر داد و  گفت: این گفتمان‌ها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و با اعزام مبلغان شاخص استانی و کشوری بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مدارس برگزار می‌شود.

فعالیت 200 امام جماعت در مدارس استان

وی با بیان این‌که امروز انقلاب اسلامی ایران به یک الگوی مهم در سطح جهان تبدیل شده است، اذعان داشت: بیان گزیده‌هایی از سخنان و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه دستاوردهای انقلاب در این گفتمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسئول امور رسیدگی به مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 200 امام جماعت در مدارس استان، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بخش مهم و تاثیرگذاری از جامعه هستند که باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای آنها بازگو شود.

انتهای پیام/69022/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول