اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرتغالی:

تفاهم‌نامه می‌تواند ساختار محکمی برای بهبود روابط بین دو کشور باشد

رئیس هیئت پرتغالی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی که بین دو طرف امضا شده می‌تواند ساختار محکمی برای همکاری در آینده با قدمت همکاری 500 سال برای بهبود روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور باشد.

تفاهم‌نامه می‌تواند ساختار محکمی برای بهبود روابط بین دو کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرناندو فیگورا در اختتامیه حضور هیئت پرتغالی که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد، اظهار داشت: برای اشخاصی که در این جا حضور دارند روز بسیار مهمی است در این همایش هر دو ملت کنار هم حضور دارند و می‌خواهند دوستی و همکاری عمیقی در زمینه‌های اقتصاد، علم، آکادمیک و تکنولوژی برقرار کند.

وی با بیان اینکه دوست داریم این همکاری‌ها ادامه پیدا کند، ادامه داد: به این مأموریت بسیار مثبت نگاه می‌کنیم و معتقد هستیم که هر دو کشور می‌توانند از منافع این دیدار بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت پرتغالی اضافه کرد: از همین جا از تمام گروهم تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که این سفر به زودی منجر به سفر استاندار و شهردار به ناحیه ما شود و لحظه‌ای که ما منتظر بوده‌ایم با امضا کردن چندین تفاهم‌نامه سر رسیده است.

فیگورا خاطرنشان کرد: در زمینه‌های شهرسازی، توریسم، مدیریت شهری و دانشگاهی مخارج را برآورد می‌کنیم و نسبت به خواست‌ها و نیازهای دو طرف برنامه‌ریزی خواهیم کرد.ما همه این کارها را با هدف بالا بردن سطح دانشجویان دو کشور و همکاری برای بهبود بخشیدن همکاری‌های دو کشور و زندگی بهتر و با کیفیت برای شهروندان انجام می‌دهیم.

رئیس هیئت پرتغالی اضافه کرد: همه کارها انجام شده است و دو طرف علاقه زیادی برای فعالیت در صنعت و توریسم و فعالیت‌های صنعتی و توسعه اقتصادی ما بین دو طرف را دارند.

فیگورا ابراز کرد: تفاهم‌نامه‌هایی که بین دو طرف امضا شده می‌تواند ساختار محکمی برای همکاری در آینده با قدمت همکاری 500 سال برای بهبود روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور باشد. از طرف ما اطمینان خاطر می‌دهم که شرافتمندانه کار خواهیم کرد و از مهمان نوازی و اوقات دوستانه‌ای که با هم داشته‌ایم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/77007/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول