اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

نشست تخصصی اعضای شهرداری قزوین و پرتغالی‌ها

معاون شهردار قزوین گفت: نشست تخصصی بین مجموعه مدیران شهرداری قزوین و هیئت پرتغالی در خصوص ارائه و تبادل نظر میان تجربیات مدیران شهری بین کشور ایران و شهر قزوین و کشور پرتغال برگزار شد.

نشست تخصصی اعضای شهرداری قزوین و پرتغالی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین فرزانه نظری‌پور اظهار داشت: نشست تخصصی بین مجموعه مدیران شهرداری و هیئت پرتغالی در خصوص ارائه و تبادل نظر میان تجربیات مدیران شهری بین کشور ایران و شهر قزوین و کشور پرتغال برگزار شد.

وی افزود: یکی از نخستین سئوال‌هایی که برای آنان در خصوص شهر قزوین پیش آمده بود، بیان اینکه این شهر با شرایط باغستان‌هایی که درختان بالای هزار سال را داشته و چرا هیچ اطلاعاتی در آن خصوص نداشته‌ و نمی‌شناخته‌اند مطرح می‌شد که شهر قزوین با چنین شرایطی با یک‌هزار و 200 اثر ثبت شده در میراث فرهنگی در دنیا به اندازه کافی معرفی نشده است.

نظری‌پور افزود: در پایان نتیجه نشست تخصصی منجر به یک منشور و یک تفاهم‌نامه بین مدیران شهرداری قزوین و هیئت پرتغالی شده و نتیجه این دستاوردها بین شهر قزوین و هیئت پرتغالی ممهور شده و در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری قزوین در سال گذشته با هدف معرفی شهر و جذب توریسم و توسعه پایداری شهری و برای راهبری و برنامه‌های مدیریت شهری هم در حوزه اجرا و هم دانشگاه مذاکراتی با کشور آلمان، چین و کره جنوبی نیز داشته و مذاکراتی با کشورهای دیگر در آینده نزدیک برای معرفی شهر و توسعه پایدار و صنعت جذب توریسم انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول