اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌ها و ادارات، کمیته امداد را یاری کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جهت تسریع در رفع مشکلات و کمک به بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان از دستگاه‌ها و ادارات استان خواست کمیته امداد امام خمینی را یاری کنند.

دستگاه‌ها و ادارات، کمیته امداد را یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در نشست با مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی و از اولین نهادهای انقلابی است که خدمات گسترده‌ای به نیازمندان ارائه می‌دهد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت تسریع در رفع مشکلات و کمک به بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد اعلام آمادگی کرد و خواهان همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه شد.

وی افزود: خدمات گسترده کمیته امداد به مددجویان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امید است که با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها و ادارات تداوم داشته باشد.

خادمی؛ خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: تاکنون شاهد خدمات ارزنده‌ای از طریق کمیته امداد به مردم نیازمند بوده‌ایم و امدادگران این نهاد از هیچ کوششی در راه کمک به محرومان دریغ نورزیده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم در راستای رفع مشکلات معیشتی و نیازمندی‌های مردم محروم استان این روند خدمت‌رسانی ادامه داشته و شتاب بیشتری گیرد.

خادمی تأکید کرد: در جهت تسریع در برطرف کردن مشکلات و کمک به بهبود خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد آماده همکاری در همه زمینه‌ها هستیم و از سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز می‌خواهیم که با این نهاد همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های آتی این نهاد، در خصوص زمینه همکاری متقابل بین استانداری و کمیته امداد و سعی و تلاش در جهت خدمت‌رسانی خالصانه به مردم تأکید کرد.

سید غلام‌رضا متقی همچنین خواهان فراهم کردن زمینه‌های اشتغال هر چه بهتر مددجویان با تعامل با سایر دستگاه‌ها و به خصوص بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات شد.

وی افزود: امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌های اداری استان و با پشتوانه استاندار شاهد موفقیت‌های روزافزون برای خدمت‌رسانی به محرومان در این استان باشیم.

متقی با اشاره به این‌که پاسخگویی درست به ارباب رجوع و رضایت آنها از مهم‌ترین برنامه‌های کاری کمیته امداد است، خواهان همراهی بیشتر استاندار با کمیته امداد در راه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به قشر نیازمند جامعه شد.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول