اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف تولیدی، خدمات فنی سنندج خبر داد

برگزاری انتخابات 3 اتحادیه در بهمن ماه

رئیس اتاق اصناف تولیدی، خدمات فنی سنندج گفت: در ماه جاری انتخابات سه اتحادیه از زیرمجموعه‌های اتاق اصناف سنندج به منظور انتخاب رئیس، نائب رئیس و اعضای هیئت مدیره را در دستور کار داریم.

برگزاری انتخابات 3 اتحادیه در بهمن ماه

فرهاد عزت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این روزها یادآور حرکت خودجوش مردم و رهبری امام راحل است که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: بازاریان سنندجی نیز همگام و همراستا با دیگر اقشار جامعه در این جشن بزرگ شرکت خواهند کرد.

وی افزود: هر ساله برنامه‌های آذین‌بندی و چراغانی در این دهه توسط جامعه اصناف برگزار می‌شود و امسال نیز تلاش خواهیم کرد پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر باشیم.

رئیس اتاق اصناف تولیدی خدمات فنی سنندج خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی، پخش شیرینی و حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن از جمله دیگر اقدامات اعضای این اتاق خواهد بود.

عزت‌پور افزود: در ماه جاری انتخابات سه اتحادیه از زیر مجموعه‌های اتاق اصناف سنندج به منظور انتخاب رئیس، نائب رئیس و اعضای هیئت مدیره را در دستور کار داریم.

برگزاری انتخابات طلافروشان در روز 29 بهمن ماه

رئیس اتحادیه طلافروشان و عینک‌سازان سنندج گفت: انتخابات هیئت رئیسه این اتحادیه در روز 29 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

خلیل میرزایی با اشاره به تدارک اقدامات لازم برای انتخابات این اتحادیه گفت: 8 نفر برای عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه طلافروشان و عینک سازان نامزد شده‌اند.

وی افزود: محمد هوشنگی، محمد مردوخی، خلیل میرزایی، کیومرث شعبانی، خالد بامشاد، مهران سلامی، سیدعطاءالله برزنجه و کمال عثمانی نفراتی هستند که در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اتحادیه طلافروشان و عینک‌سازان سنندج در پایان گفت: این انتخابات در روز سه‌شنبه 29 بهمن ماه جاری در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79012/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول